Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sebje-80

sebje-80

• Lid sinds 02 mei 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2011
  • 09:00

hoi allemaal,

sinds zaterdag ben ik te bezitter van een android tom-tec tablet van de Bart Smit.

alleen loop ik tegen het probleem aan dat ik de agenda niet geactiveerd krijg. omdat er instellingen gedaan moeten worden voor exchange. waar kan ik die vinden?

het gaat om een exchange gegevens voor gmail

Bewerkt (2 mei 2011 09:00)
Fox_mulder

Fox_mulder

• Lid sinds 02 mei 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2011
  • 12:39

Hallo Sebje-80,

Ben ook op zoek naar zo'n goedkoop tabletje. Is die tomTec wat?
Hoe reageert het scherm? Werkt de Android Market? Hoe snel is dat dingetje? werken de video's een beetje?
Zit er ook USB-host op? (kan je een memory-stick aansluiten?) Hoe lang gaat de batterij mee?
Ik hoop dat je ff tijd hebt een soort mini-review hier te plaatsen.

Wat betreft je agenda functie: het zou op alle android apparaten moeten werken volgens google. Maar wellicht kom jer ook met het stappenplan voor de Iphone. Vanaf stap 5 lijkt het me voor de meeste instellingen gewoon te kloppen.
Setting up Google Sync with your iOS device : Mail, Calendar, & Contacts - Google Mobile Help

Maar wat ook kan, is het via je instellingen voor gmail, zideze link voor gmail op je mobiel:
Gmail voor mobiel

helaas heb ik geen andoid phone, dus ik kan het niet echt voor je checken.

M.vr. groeten,
Fox

Bewerkt (2 mei 2011 12:39)
krekel

krekel

• Lid sinds 03 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 09:01

Hoi Sebje-80.
Ik had ook graag geweten of die Tom Tec goed werkt, is hij voldoende snel, is het een multi touch scherm?
Wat de agenda instellingen betreft ben je best dat je je toestel synchroniseert met je g-mail adres. Heb je geen g-mail, maak er dan gratis eentje aan. gmail = google, en android ook. Ik heb een android 2.1 telefoon en daar werkt alles prima.

Bewerkt (3 mei 2011 09:01)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 3 mei 2011
  • 10:22

sebje-80;149559
hoi allemaal,

sinds zaterdag ben ik te bezitter van een android tom-tec tablet van de Bart Smit.

alleen loop ik tegen het probleem aan dat ik de agenda niet geactiveerd krijg. omdat er instellingen gedaan moeten worden voor exchange. waar kan ik die vinden?

het gaat om een exchange gegevens voor gmail

Kan je die niet skippen? Is gewoon om je ermee te helpen, maar als het niet nodig is moet je die vast door kunnen klikken.

Bewerkt (3 mei 2011 10:22)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 3 mei 2011
  • 10:58

Ik vermoed dat dit ding niet is uitgerust met het google framework, de mail applicatie valt daarom terug naar exchange. Je zal op zoek moeten naar een mogelijkheid om dat framework (google market, gmail, calendar, etc) op het tablet te installeren.

Bewerkt (3 mei 2011 10:58)
krekel

krekel

• Lid sinds 03 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 14:41

Ik heb er net eentje gekocht, maar ben er absoluut niet tevreden mee. Toestel is zeer traag, er zijn zeer weinig apps voor verkrijgbaar, in tegenstelling tot mijn samsung galaxy apollo. Wifi werkt wel zeer goed. je kan ook niet synchroniseren met je google account.
Verder om te surfen is toestel wel OK, wat traag, maar goed. er staat een youtube app op, maar deze werkt niet, filmpjes worden niet afgespeeld. Ook geen skype voor dit toestel. Ik denk dat ik het toestel terug ga doen naar de winkel en een refund vragen, ik weet niet of dit mogelijk is bij Bart Smit???
Ik had er niet veel van verwacht, zeker niet voor 99.99 euro, maar het valt toch zwaar tegen.
Kurt.

Bewerkt (4 mei 2011 14:41)
RobertNL

RobertNL

• Lid sinds 26 december 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 19:30

Ze zijn zeker niet het snelste. Welke processor zit in de tablet van de BartSmit? een Rockchip of VIA en met welke klock snelheid.

Voor 50 euro heb je een iets betere (of de zelfde) uit China, en voor 120 euro heb je daar een tablet met capatief 7'' scherm en een 1 ghz cortex a8 processor.

Kijk maar eens op een site als Dealextreme.com en zoek op A8 tablet.

Bewerkt (4 mei 2011 19:30)
krekel

krekel

• Lid sinds 03 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2011
  • 12:48

Robert, is deze DROPAD A8 te vergelijken met een samsung galaxy tab? BV kan je voldoende apps downloaden, of zijn deze allemaal apparaat gevoelig? Kun je bv apps voor de samsung tab gebruiken op deze dropad tab?

Bewerkt (6 mei 2011 12:48)
RobertNL

RobertNL

• Lid sinds 26 december 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2011
  • 15:40

krekel;153048
Robert, is deze DROPAD A8 te vergelijken met een samsung galaxy tab? BV kan je voldoende apps downloaden, of zijn deze allemaal apparaat gevoelig? Kun je bv apps voor de samsung tab gebruiken op deze dropad tab?
Hij kan gewoon op de android market, dus je kunt de meeste apps gewoon gebruiken.

Het is een galaxy tab zonder bel functie als je het zo wil zien/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (6 mei 2011 15:40)
rich2311

rich2311

• Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 800
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2011
  • 00:44

er zit een 800mhz proc. in
zijn er al custom roms voor die dingen

Bewerkt (7 mei 2011 00:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren