Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bram_Kuyper

Bram_Kuyper

• Lid sinds 09 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2011
  • 15:53

Beste ghavinga,

Zou je mij in iets meer detail willen uitleggen hoe ik Skype aan de praat kan krijgen op de 7"TAB ??
Bij voorbaat dank,
Bram

Bewerkt (11 mei 2011 15:53)
ghavinga

ghavinga

• Lid sinds 07 mei 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2011
  • 11:14

Sorry Bram voor het late antwoord. Ik ben een maandje ziek geweest en heb niet meer ingelogged.

Ik was iets voorbarig om Skype te vermelden. Ik ben er achter gekomen dat de Skype toepassing wel te installeren is, maar niet te configureren. Skype blijft proberen om te verbinden maar het lukt niet. Jammer.
Ik ben erg tevreden met dit tabletje. Ik was me bewust van de issues met dit tabletje van te voren voor ik het kocht (korte levensduur van de accu en het scherm) en ik gebruik het voornamelijk voor lezen (FBReader), twitter (TweetCaster), email (Google - K9), Google+, browsing (Opera en build in), Evernote en filmpjes kijken (met de build in video app).
De charme voor mij van dit tabletje is de prijs en proberen met minimum resources toch een werkbare omgeving te maken. Toepassingen zoals ES Task Manager zijn erg handig, als het systeem traag wordt dan kan je snel toepassingen killen die aan zijn blijven staan.

Met vriendelijke groet,

Gerry

Bewerkt (25 juli 2011 11:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren