Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

WiLLoW_TieN

WiLLoW_TieN

• Lid sinds 19 december 2010
  • Berichten 232
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2011
  • 09:56

@ dennis118 goed bezig man.

@ ErikM je vraagt toch wel veel echt basic dingen. Google eens wat. Struin eens door wat topics. Scan eens wat menu's.
Ik denk dat je best op eigen kracht wat meer dingen zelf had kunnen uitvinden. En dat is toch ook leuker en meer leerzaam ?

Bewerkt (2 maart 2011 09:56)
dennis118

dennis118

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2011
  • 11:48

WiLLoW_TieN;111757
@ dennis118 goed bezig man.

@ ErikM je vraagt toch wel veel echt basic dingen. Google eens wat. Struin eens door wat topics. Scan eens wat menu's.
Ik denk dat je best op eigen kracht wat meer dingen zelf had kunnen uitvinden. En dat is toch ook leuker en meer leerzaam ?

Bedankt Willow/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

@ ErikM, Het lijkt me dat als je market gewoon werkt zoals het zou moeten, dat het zoeken een eitje moet zijn. Als ik in het zoekscherm WOWreader intik dan vind ik hem direct. Dus als je het doet zoals ik op de vorige pagina heb uitgelegd dan zou het echt moeten werken. en het is zoals WIllow_tien ook al zei, het is leuk om dingen zelf uit te zoeken. Iniedergeval suc6

Bewerkt (2 maart 2011 11:48)
Robert_Mertens

Robert_Mertens

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 189
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2011
  • 13:14

Het nalezen van het Topic dat door Willow werd gestart onder de titel Fly Touch 2/Wowpad/etc. geeft ZEER veel info en kun je ook als naslagwerk gebruiken als er iets niet gaat zoals jij dat wenst.
Zelf heb ik een aantal belangrijke zaken zoals bv. hoe je dient te handelen ingeval je een Harde reset ten uitvoer moet brengen. Deze heb ik uitgeprint en zit in mijn opbergmapje.
Maak ook regelmatig een Back up. Dat voorkomt later na een uitgevoerde harde reset veel werkzaamheden, omdat dan all App's zijn verdwenen en wel in die backup staan.
Noteer in ieder geval het installatienummer wat op een sticker staat, dat op de achterzijde van de pad is bevestigd. Deze verdwijnt omdat de inkt niet houdbaar is. Na een harde reset heb je deze weer nodig.
Veel plezier met de FT2
Robert

Bewerkt (2 maart 2011 13:14)
ErikM

ErikM

• Lid sinds 18 februari 2011
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2011
  • 16:38

Uiteraard is het leuk om zelf te “experimenteren” ( zoeken, google'n en noem maar op). Maar met de beste wil van de wereld, als ik OP het tablet het icoontje van de “groene boodschappentas” aanklik, komt er een market te voorschijn. ( ene helft groen, andere helft wit) in het midden een vergrootgals, druk ik daar op dan komt er een balk en daar staat “zoeken in Android Market” ik toets in: WOWreader en er verschijnt “geen overeenkomsten in Android market enz…. Het zelfde met wowreader, wow reader en WOW reader

De andere market op het tablet, Infotm Market, doet het helemaal niet. Na ingeven van de zoekterm geeft tie aalleen maar ”Chinees“ weer. Kan het zijn dat ik gewoon met een totaal ”verkeerde“ Market applicatie bezig ben ?????

Wat die registratiecode betreft, die heb ik niet. Ze zat niet in de doos, ik heb dat aan de leverancier voorgelegd, die heeft contact gehad met de fabrikant en daaruit bleek dat de nieuwste exemplaren van de FT2 geen code meer nodig hebben (Er werd bij het voor de eerste keer opstarten en in gebruik namen van het apparaat ook NIET om gevraagd.

Maar goed, ik geef niet op. Ik ga maar eens met de ”grote" PC google'n op WOW reader, misschien dat ik dan wat verder kom.

Bewerkt (2 maart 2011 16:38)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren