Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

modjuh

modjuh

• Lid sinds 23 april 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2011
  • 12:45

Heeft er iemand al een dongel aangesloten en zo internet werkend op zijn Flytouch2?

Via wifi werkt alles perfect maar zit toch te denken om internet abbo erbij te nemen.
Heeft iemand dit al werkend?

zo ja hoe is het ingesteld zijn hier nog speciale apps voor gedownload?

Alvast bedankt.

Bewerkt (25 februari 2011 12:45)
WiLLoW_TieN

WiLLoW_TieN

• Lid sinds 19 december 2010
  • Berichten 232
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2011
  • 14:38

Volgens mij was er HIER al een verwijzing naar het te volgen pad om een 3G USB dongle aan de praat te krijgen.

Bewerkt (25 februari 2011 14:38)
iancapel7

iancapel7

• Lid sinds 11 september 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 16:11

Heeft iemand misschien een oplossing? Heb een wowpad gekregen zonder registratie code en lees al op verschillende forums dat het bij de fabrikant niet opvraagbaar is en kan hier door mijn pad niet updaten……. grrrr 2de probleem wat ik heb is dat de wifi het niet doet. Hij scant voor ongeveer 30 sec vervolgens krijg ik de melding “unable to scan” en schakelt hij de wifi weer zelf uit. Hier las ik ook al genoeg over maar krijg het nog steeds niet werkend, iemand een oplossing hiervoor? dacht zelf aan een wlan dongel, iemand ervaring hiermee? Grt

Bewerkt (6 maart 2011 16:11)
dennis118

dennis118

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 20:01

iancapel7;114489
Heeft iemand misschien een oplossing? Heb een wowpad gekregen zonder registratie code en lees al op verschillende forums dat het bij de fabrikant niet opvraagbaar is en kan hier door mijn pad niet updaten…….
Ik zou de nieuwste firmware versie even flashen, bij deze versie hoef je namelijk niet meer te registreren.

grrrr 2de probleem wat ik heb is dat de wifi het niet doet. Hij scant voor ongeveer 30 sec vervolgens krijg ik de melding “unable to scan” en schakelt hij de wifi weer zelf uit. Hier las ik ook al genoeg over maar krijg het nog steeds niet werkend, iemand een oplossing hiervoor? dacht zelf aan een wlan dongel, iemand ervaring hiermee?
Je kan proberen je wifi config file te verwijderen of aan te passen, Lukt dit niet dan is waarschijnlijk je wifi chip kapot.

Bewerkt (6 maart 2011 20:01)
iancapel7

iancapel7

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2011
  • 16:46

Alvast bedankt, maar hoe doe ik Flashen? ben hier een leek in ;-)Wou hem in eerste instantie updaten met de hoop dat de wifi het weer zou gaan doen, dus vandaar, heb verscillende programma's via android market geprobeerd(via adsl) maar kan de wpa_supplicant niet verwijderen/vervangen, misschien een tip welke programma ik hiervoor het beste kan gebruiken? Grt

Bewerkt (7 maart 2011 16:46)
dennis118

dennis118

• Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2011
  • 18:07

Je kan de nieuwe firmware flashen door gebruik te maken van een rom recovery card. How to staat als sticky in de onderwerpen lijst, onderaan staat een link met firmware 3245. Als je de stappen volgt zoals beschreven kan het bijna niet fout gaan.

Wpa_supplicant staat in je system map, hier kan je alleen bij komen indien je FT2 geroot is. Rooten kan je doen met de app Z4Root. Na het rooten kun je met de app Rootexplorer je system map benaderen. Zet wel even links boven aan in rootexplorer R/W aan anders blijft hij op read only staan en dan kan je de files niet aanpassen of verwijderen.

Bewerkt (7 maart 2011 18:07)
Robert_Mertens

Robert_Mertens

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 189
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2011
  • 19:47

Hoi Dennis,

Zoals ik al eerder in een ander Topic schreef:
Jij/U bent wel erg goed bezig met het verstrekken van de nodige info.
Grote klasse en bedankt voor je/uw inzet.
Mijn FT2 werkt tot nu toe(afkloppen) naar wens. Heb dus niet zoveel behoefte om door te gaan als freak.
Heb inmiddels wel de nodige stripboeken met een .cbr en .pdf extentie goed aan de praat gekregen.
Toch wel erg leuk dat je op zo'n simpel en goedkoop apparaat zoveel verschillende dingen kunt doen.
Blijf in ieder geval alle topics over de FT2 met aandacht volgen en sla alles op wat ik mogelijk in de toekomst zou kunnen gebruiken.
Robert.

Bewerkt (7 maart 2011 19:47)
dennis118

dennis118

• Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2011
  • 18:19

Robert,
Graag gedaan, daar is een forum ook voor, en hoe meer kennis we met zn alle delen, des te makkelijker word het om een probleem op te lossen

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (8 maart 2011 18:19)
iancapel7

iancapel7

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2011
  • 16:16

Dennis, wederom bedankt. Ik ga het eens proberen ;-)

Bewerkt (13 maart 2011 16:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren