Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rvdveer

rvdveer

• Lid sinds 16 maart 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2011
  • 08:21

daido;119676
Misschien is het handig dat je de prijzen van je producten vermeldt op je website. Of komt dat nog?
Succes gewenst!

Daido, bedankt voor de tip ik ga dit gelijk aanpassen. De verkoopprijzen staan trouwens wel onder het kopje webwinkel.

Hier even snel een overzicht:

De 8 Inch epad - 189,95 Euro.
De 10 inch ZT-182 epad 199,95 Euro.
De 9.7 inch Multitouch (299,95 Euro)

Mobiele Telefoons:
PS-SK168 - G3, GPS, Android 2.2, 4GB Storage 219,95
Hero H2000 - Dual Sim, Android 2.2, 4GB Storage 189,95

Case met keyboard (8 inch) 22,50
Case met keyboard 9.7 en 10 inch 25,00 Euro.

Micro SD:
4GB - 8 euro.
8GB - 12 euro.
16GB - 18 euro.

Bewerkt (17 maart 2011 08:21)
Telespetter

Telespetter

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 28 april 2011
  • 00:53

Mijn epad werkte steeds naar behoren, zonder dat er iets speciaal gebeurd is, starte ie van de ene op de andere dag niet meer op.
Het epad scherm verschijnt nog en daarna bij de letters ANDROID, blijft ie hangen. Ik heb werkelijk al alles geprobeerd, dit forum er al 5 keer op nagelezen maar ben ten einde raad. Een recovery mode zit hier niet op, dan maar een handleiding gevolgd om een recovery sd kaart aan te maken, dat lukt mij, maar werkt niet. Dan een kabel aangeschaft om van mijn otg usb port naar mijn pc aan te sluiten, mijn pc vind niets, mijn laptop ook niet. Dan vond ik een filmpje op you tube dat er eventueel een aansluiting kon loszitten, ik mijn epad dus opengemaakt, dit nagekeken, maar alles was in orde. Ik lig hier dus met een open epad die opstart tot en met de woorden ANDROID, is er iemand die mij hiermee uit de nood kan mee helpen, want ik ben het noorden kwijt. Alvast bedankt voor eventuele suggesties.

Bewerkt (28 april 2011 00:53)
Felix

Felix

• Lid sinds 01 mei 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2011
  • 07:11

Op zich een leuk dingetje, echter .. Je ziet tegenwoordig veel van dit soort apparaten. Wat ik dan zo jammer vindt, is dat er geen telefonie/3g erop zit

Dat was een criterium voor hier om zo'n ding aan te schaffen, en kwam toen qua prijs uit bij de Huawei ideos S7. Die koste iets van 350,- (incl. btw), en daar kun je dus gewoon je simkaart van je provider in duwen

Bewerkt (1 mei 2011 07:11)
Ralph

Ralph

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2011
  • 09:51

Ik denk persoonlijk dat alle waar naar zijn geld is. Een leuk ding voor het geld, maar naar mijn idee geen Ipad-killer. Heb zelf de Ipad omdat er momenteel gewoon simpelweg geen goede alternatieven zijn voor de Ipad, ondanks dat ik Androidfan ben. Dit jaar wordt het jaar van de tablets, dus hopen dat er iets bij zit ;-)

Bewerkt (1 mei 2011 09:51)
bartsw

bartsw

• Lid sinds 17 juni 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2011
  • 23:08

ik denk dat je ze niet kunt vergelijken maar toch en wat de kritiek over het touchscreen betreft er zijn wel tablets te vinden met een capacitief scherm voor een degelijk scherm

DreamBook ePad P10 10.1 inch Windows 7 or Android 2.2 3G SIM card slot Intel 1.66GHz Capacitance touch screen Gravity Sensor 1.3 Mega MIC Speakers

deze kost nog geen 300€ dit is nogal een verschil met de prijs van een ipad

Bewerkt (17 juni 2011 23:08)
fonzie2003

fonzie2003

• Lid sinds 20 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2011
  • 11:43

rvdveer;119640
Ik zou ook wel even in willen breken op deze discussie, ik heb de regels van het forum gezien en volgens mij breek ik hiermee geen regels? Ik ben recent een onderzoek begonnen naar de beste epad's. Ik heb ook een website waar ik deze verkoop.

Ze hebben allemaal 512MB geheugen, en een minimum van 4 GB storage (uitbreiding is bij ons erg goedkoop trouwens!) en Android 2.2 (heel erg belangrijk).

Ik verkoop een 8 inch met een samsung A8 Cortex processor, 1 van de snelste processors verkrijgbaar.

Ik verkoop de nieuwe en verbeterde ZT-180 10 inch (ook wel genoemd ZT-182, of ZT-180 new).

En ook de nieuwe net uitgekomen Gpad Force 9,7 inch, ook wel genoemd de Herotab M10, Multitouch, niet te onderscheiden van de epad maar wel met het mooie Android OS, en een webcam. Deze heeft trouwens ook een samsung A8 Cortex processor.

Verder verkoop ik twee hele mooie Android telefoons, allebei multitouch HD 3.5 inch scherm, Android 2.2 en GPS. Voor de prijs van een Prepaid Blackberry!

Onze epad's worden geleverd met de laatste firmware, Nederlandse applicaties en alle chinese apps worden verwijderd.

Ik nodig jullie uit om een keer te komen kijken op mijn website: Rock-Electronics | En nog een WordPress site.

Deze is trouwens nog in opbouw, dus waardevolle tips, suggesties en ander opbouwend commentaar zeer op prijs gesteld!

Index of /

Volgens mijn werkt die site niet meer

Bewerkt (30 juli 2011 11:43)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren