Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 23 december 2010
  • 13:57

ik zou graag jullie mening over deze horen..
zag en ad op marktplaats staan.
een Epad IMX515 Voor 230 Euro…

er spookt wel een gezegde door mijn gedachten:
“(als iets te mooi lijkt om waar te zijn…dan is dat meestal ook zo)”

vergeleken bij prijs wint deze wel..
specs staan onder de qoute

Dit is de enigste epad die je echt kan vergelijken met de Galaxy Tab of Ipad. De epad draait op de zelfde processor als de Galaxy tap namelijk IMX515 Cortex A8 processor.

Deze epad is 2 keer zo snel als de zt 180, hiermee kan je wel 3d games spelen en je kunt wel online filmpjes kijken die bijvoorbeeld op site NU of Dumpert staan, omdat hierop flash player 10.1 zit.

Voorzien van Google Andriod 2.2 als besturingssysteem.
Geheel in het Nederlands met handige Nederlandse applicaties voor geïnstalleerd!
Mediaplayer, MSN,facebook, eBooks (direct gratis boeken downloaden vanuit de bookstore), Google Chrome webbrowser, Gmail, Google Maps, Google Talk, Officesuite voor het lezen van Microsoft Word, Excel and PowerPoint etc.
Ook zit er de Android Market (zelfde als appelstore) op waar je heel veel applicatie en spelletje vanaf kunt halen.
Speelt bijna alle media af. Hoofdtelefoonaansluiting voor onderweg. Ingebouwde Wifi voor draadloos Internet.

Interne geheugen van 4GB is uitbreidbaar met microSD kaartjes tot 32GB. Ingebouwde G-sensor zodat het beeld kantelt als je het apparaat kantelt en voor 3d games.
878
@ Admin.
Dit is niet als Reclame bedoeld.
mocht deze post toch niet kunnen hoor ik dat graag en mag deze verwijderd worden zonder pardon

Bewerkt (23 december 2010 13:57)
yoeri

yoeri

• Lid sinds 26 november 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 23 december 2010
  • 14:08

maar 4 gb intern??? spijtig

Bewerkt (23 december 2010 14:08)
KiR

KiR

• Lid sinds 10 juli 2009
  • Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 23 december 2010
  • 14:33

Zie het niet bij de specs staan, maar weet bijna wel zeker dat het een resistief touchscreen is(gezien de prijs)
en dus niet een capacitief scherm, dat wordt huilen en zal niet fijn werken ;-) Zeker geen killer als je het mij vraagt…

Bewerkt (23 december 2010 14:33)
The_Gimp

The_Gimp

• Lid sinds 26 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 december 2010
  • 16:12

ja een vraagje ik heb z'n epad maar nu blijft android hangen en resetten helpt ook niet heb het al een aantal keer gedaan.
Hij blijft hangen in het opstart scherm. Wat kan ik daar aan doen?

Gegroet Johan

Bewerkt (26 december 2010 16:12)
RobertNL

RobertNL

• Lid sinds 26 december 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 26 december 2010
  • 16:26

Als deze specs waar zijn is het zeker een mooie kloon, alleen het scherm is en blijft resistief, alhoewel dit ook wel goed kan werken.

Valt elders op internet te vinden voor 180 dollar = ong 140 euro

Bewerkt (26 december 2010 16:26)
Thundercats

Thundercats

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2011
  • 21:51

“dat wordt huilen en zal niet fijn werken ;-) ” …

Wat is dat nou voor onzin! Ik heb exact t zelfde tablet gekocht en ik kan je uit ervaring vertellen, dat het scherm perfect te bedienen is. Al die mensen die ooit es een keer (letterlijk) hun vingers op een capacitief scherm hebben gelegd komen altijd met diezelfde standaard opmerking. Ik heb jaren een pocketPC (MIO 168) gehad, heb nu een navigon navigatiesysteem en een Omnia2 phone… allen met een resistief scherm. ‘t Is maar net hoe ver/gewend je bent. Als ik in de luxe BMW van mijn kameraad rijdt en ik stap daarna terug in mijn Kia Rio, dan is die Kia Rio (in vergelijking met die lekker rijdende, superdeluxe BMW) op dat moment ook wel even weer een stappie terug, maar daarom zeker niet (gevoelsmatig) minder. Mensen die misschien een keer een slechte ervaring hebben gehad met een (bagger) resistief scherm gooien vaak dan alles maar op 1 hoop door te zeggen dat een resistief scherm niet goed bedienbaar zou zijn. De praktijk leert gewoon, dat er met een (goed) resitief scherm prima te werken valt. OK, je moet wat harder drukken dan op een I-Pad. Maar op de afstandsbediening van mijn TV zitten ook knopjes en daar moet ik óók hard(er) op drukken. Volgens mij heeft het grote gros van alle touchphones ook gewoon een resistief scherm. Hoor je toch ook niet iedereen over klagen? ’t Is maar net wat je gewend bent. Dus omdat t geen capasitief scherm heeft zal het nooit een killer worden? Volgens mij zijn er nog wel meer faktoren die bepalen of iets een killer wordt of niet. (prijs/kwaliteit/prestatie-verhouding bijv.)

Hmmmm mun eerste postbovenstaand niet boos bedoeld, maar meer om aan te geven, dat men met dit soort dingen vaak vergeet om ze in de juiste verhoudingen te zien.

Bewerkt (21 januari 2011 21:51)
marco10v

marco10v

• Lid sinds 01 januari 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2011
  • 10:05

En zo is het maar net….
:-):-)

Thundercats;86398
“dat wordt huilen en zal niet fijn werken ;-) ” …

Wat is dat nou voor onzin! Ik heb exact t zelfde tablet gekocht en ik kan je uit ervaring vertellen, dat het scherm perfect te bedienen is. Al die mensen die ooit es een keer (letterlijk) hun vingers op een capacitief scherm hebben gelegd komen altijd met diezelfde standaard opmerking. Ik heb jaren een pocketPC (MIO 168) gehad, heb nu een navigon navigatiesysteem en een Omnia2 phone… allen met een resistief scherm. ‘t Is maar net hoe ver/gewend je bent. Als ik in de luxe BMW van mijn kameraad rijdt en ik stap daarna terug in mijn Kia Rio, dan is die Kia Rio (in vergelijking met die lekker rijdende, superdeluxe BMW) op dat moment ook wel even weer een stappie terug, maar daarom zeker niet (gevoelsmatig) minder. Mensen die misschien een keer een slechte ervaring hebben gehad met een (bagger) resistief scherm gooien vaak dan alles maar op 1 hoop door te zeggen dat een resistief scherm niet goed bedienbaar zou zijn. De praktijk leert gewoon, dat er met een (goed) resitief scherm prima te werken valt. OK, je moet wat harder drukken dan op een I-Pad. Maar op de afstandsbediening van mijn TV zitten ook knopjes en daar moet ik óók hard(er) op drukken. Volgens mij heeft het grote gros van alle touchphones ook gewoon een resistief scherm. Hoor je toch ook niet iedereen over klagen? ’t Is maar net wat je gewend bent. Dus omdat t geen capasitief scherm heeft zal het nooit een killer worden? Volgens mij zijn er nog wel meer faktoren die bepalen of iets een killer wordt of niet. (prijs/kwaliteit/prestatie-verhouding bijv.)

Hmmmm mun eerste post/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> bovenstaand niet boos bedoeld, maar meer om aan te geven, dat men met dit soort dingen vaak vergeet om ze in de juiste verhoudingen te zien.

Bewerkt (22 januari 2011 10:05)
enkidoe

enkidoe

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 21:16

8 inch scherm??? Ik prefereer toch wel een 10 inch ivm de resolutie.Ben nog nooit een 8 incher met een fatsoendelijk resolutie tegen gekomen(correct me when i am wrong)

Bewerkt (4 februari 2011 21:16)
rvdveer

rvdveer

• Lid sinds 16 maart 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2011
  • 21:06

Ik zou ook wel even in willen breken op deze discussie, ik heb de regels van het forum gezien en volgens mij breek ik hiermee geen regels? Ik ben recent een onderzoek begonnen naar de beste epad's. Ik heb ook een website waar ik deze verkoop.

Ze hebben allemaal 512MB geheugen, en een minimum van 4 GB storage (uitbreiding is bij ons erg goedkoop trouwens!) en Android 2.2 (heel erg belangrijk).

Ik verkoop een 8 inch met een samsung A8 Cortex processor, 1 van de snelste processors verkrijgbaar.

Ik verkoop de nieuwe en verbeterde ZT-180 10 inch (ook wel genoemd ZT-182, of ZT-180 new).

En ook de nieuwe net uitgekomen Gpad Force 9,7 inch, ook wel genoemd de Herotab M10, Multitouch, niet te onderscheiden van de epad maar wel met het mooie Android OS, en een webcam. Deze heeft trouwens ook een samsung A8 Cortex processor.

Verder verkoop ik twee hele mooie Android telefoons, allebei multitouch HD 3.5 inch scherm, Android 2.2 en GPS. Voor de prijs van een Prepaid Blackberry!

Onze epad's worden geleverd met de laatste firmware, Nederlandse applicaties en alle chinese apps worden verwijderd.

Ik nodig jullie uit om een keer te komen kijken op mijn website: http://rockstoreonline.eu

Deze is trouwens nog in opbouw, dus waardevolle tips, suggesties en ander opbouwend commentaar zeer op prijs gesteld!

Bewerkt (16 maart 2011 21:06)
daido

daido

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2011
  • 22:09

Misschien is het handig dat je de prijzen van je producten vermeldt op je website. Of komt dat nog?
Succes gewenst!

Bewerkt (16 maart 2011 22:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren