Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wolleges

wolleges

• Lid sinds 23 augustus 2009
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2010
  • 20:32

Ookal zijn ze maar een ‘virtuele operator’ en zitten ze op het netwerk van Base, ik vind dat ze toch een eigen subforum verdienenzonder twijfel het beste aanbod op de Belgische markt qua mobiel internet!

Helaas nog op veel plaatsen enkel edge, maar heb al 3G en HSPA gespot in Gent, A'pen en Bxl! Wie heeft er elders nog 3G/H gezien?

edit: foutjaaaah, deze thread moest bij “Belgische providers > Overige providers” Kan een mod even het vuile werk opknappen?

edit2: wth? blijkbaar referred het subforum ‘belgische overige’ naar ‘nederlandse overige’! dus is het toch mijn fout nietKan een forum admin even zijn geknoei rechtzetten?

Bewerkt (22 april 2013 12:37)
Zorr0theOne

Zorr0theOne

• Lid sinds 22 april 2009
  • Berichten 146
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2010
  • 20:56

Ik heb toevallig verleden week een sim besteld, en ik kom uit Nederland.. Ben voor mijn werk veel in belgie, dus hoop er een beetje goed internet bereik mee te hebben. Snelheid is niet zo van belang, als hij maar goed verbinding blijft houden/.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6203
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 31 augustus 2010
  • 21:00

wolleges;37954
edit2: wth? blijkbaar referred het subforum ‘belgische overige’ naar ‘nederlandse overige’! dus is het toch mijn fout niet/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" /> Kan een forum admin even zijn geknoei rechtzetten?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
“Belgische overige” refereert niet naar “NL overige” maar gewoon naar waar het hoort/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

wolleges

wolleges

• Lid sinds 23 augustus 2009
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2010
  • 23:24

Zorr0theOne;37963
Ik heb toevallig verleden week een sim besteld, en ik kom uit Nederland.. Ben voor mijn werk veel in belgie, dus hoop er een beetje goed internet bereik mee te hebben. Snelheid is niet zo van belang, als hij maar goed verbinding blijft houden/.

mijn verbinding heeft altijd al standgehouden/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> enkel onder tunnels en zo wat minder

pklijzing;37965
“Belgische overige” refereert niet naar “NL overige” maar gewoon naar waar het hoort/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

hmm, bij mij wel, ik post effe enkele screenshots

edit:
http://imgur.com/by5rK.jpg
http://imgur.com/7tID0.jpg

zowel ‘belgische overige’ als ‘nederlandse overige’ verwijzen naar
http://www.androidworld.nl/forum/overige-providers

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6203
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 31 augustus 2010
  • 23:39

Aha, nu zie ik wat je bedoelt, bedankt voor het opmerken en melden.

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 1 september 2010
  • 11:39

pklijzing;37996
Aha, nu zie ik wat je bedoelt, bedankt voor het opmerken en melden.

Probleem forum is opgelost.

macamba

macamba

• Lid sinds 15 april 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 12 september 2010
  • 10:44

Ik maak ook gebruik van Mobile Vikings en zal kort even de voordelen samenvatten zoals ze momenteel zijn:

* Bij elke herlading van 15 euro krijg je vanaf nu 2 Gigabyte (!) data en 1000 SMS die 1 maand geldig blijven.
De 15 euro beltegoed blijft staan om mee te bellen aan 24ct per minuut, of eventueel voor roamingkosten.
Herladen/betalen kan trouwens op allerlei manieren en ook automatisch gebeuren indien gewenst.

*Er is nu ook een tariefplan voor mensen die veel bellen, als je 40 euro beltegoed er op zet bel je aan 14ct per minuut.
Ook zijn er Data Only simkaarten te koop voor bijvoorbeeld Tablets of Laptops/Netbooks.
Maar op zich kun je dan net zo goed je android telefoon gebruiken als hotspot via usb of wifi.

* Op hun website kun je real time het verbruik volgen, zelfs inkomnde calls en sms kun je in de lijst terugvinden.
Beter nog is dat er ook 2 android apps in de Market te vinden zijn zodat je op je toestel een duidelijk overzicht bij de hand hebt van je resterende bundel en gedetailleerd verbruik.

* De afhandeling en de klantenservice verlopen zeer vlot. Hun klantenservice is direct zonder IVR (keuzemenu) bereikbaar, fijn dus!

* Ze hebben op hun site speciaal een handleiding staan voor Android telefoons, hoe je data en MMS kunt instellen:
https://mobilevikings.com/fr/blog/sending-mms-android-phone/
Data werkt prima en probleemloos, zeer stabiel.

* Mobile Vikings is een zogenaamde MVNO (virtuele provider) op het netwerk van Base, dat weer een dochter van het Nederlandse KPN is.

Voor mensen die graag veel data en SMS verbruiken is dit absoluut het beste aanbod van Belgie. Ik denk dat ze er zelfs in Nederland jaloers op mogen zijn, zeker als er binnenkort datalimieten worden ingevoerd.

wolleges;37954
Helaas nog op veel plaatsen enkel edge, maar heb al 3G en HSPA gespot in Gent, A'pen en Bxl! Wie heeft er elders nog 3G/H gezien?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Check 3Gcoverage.net - Where does your provider offer 3G network coverage? daar staat een dekkingskaartje.

Ik kan dus me abbo verlengen en ik wil van een iphone graag naar een android toestel gaan.
alleen ik kan dus niet kiezen tussen de xperia x10 en de galaxy s.
ik ben door de iphone wel een beetje verslaafd geraakt aan het muziek luisteren op me mobiel dus de geluidskwaliteit moet wel goed zijn(met m'n eigen sennheiser oordopjes natuurlijk)
de xperia is leverbaar maar op sommige filmpjes op internet zie ik dat die een beetje laggy is soms. komt dit door 1.6 of ligt het aan de hardware?

de galaxy s komt van de week pas een xtje binnen maar heeft wel wat betere hardware.
scherm maakt me trouwens niet zo belachelijk veel uit.
welke of welke moet ik kiezen?

Bewerkt (22 april 2013 12:39)
daikenas08

daikenas08

• Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 411
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 05:31

ik heb vikings overwogen maar hang nog tot 2011 vast aan mobistar :x
k*t abonnement :p

Bewerkt (14 november 2010 05:31)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 14 november 2010
  • 10:11

daikenas08;58815
ik heb vikings overwogen maar hang nog tot 2011 vast aan mobistar :x
k*t abonnement :p

Geduld is een mooie zaak.

Bewerkt (14 november 2010 10:11)
Anonimus

Anonimus

• Lid sinds 22 december 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 14:35

Ik overweeg ook om naar Mobile Vikings te gaan! Puur voor het internet
Ik ben nu bij Proximus en opzich ben ik er wel tevreden over, maar qua data-abonnementen kunnen ze niet tippen aan MV… Maar hang ook nog vast aan m'n abo daar!
Tenzij ze voor die tijd met iets gelijkaardig kunnen me plezieren zal ik toch de overstap maken

Bewerkt (22 december 2010 14:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren