Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Nick85

Nick85

• Lid sinds 31 maart 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 11 november 2015
  • 09:19

Goedemorgen,
Sinds gisteren ben ik van een iPhone overgestapt naar een Oneplus X. Mooi ding, maar er zijn een aantal zaken die ik mis.
Ik dacht dat Android een automatische stille modus had, getriggerd op bijv tijd? Die optie ontbreekt op de X, door de alert slider aan de zijkant?
Verder heb ik vernomen dat er geen badges bij de apps zijn die aangeven hoeveel ongelezen berichten/meldingen een app nog heeft? Klopt dit, of zijn er opties verstopt die ik mis?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6547
  • Reputatie 250
  • 11 november 2015
  • 10:24

moet er volgens mij wel in zitten aleen een beetje verstopt, kijk even hier of hier daar staat een uitleg.

Bewerkt (11 november 2015 10:26) | link toegevoegt
Nick85

Nick85

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 11 november 2015
  • 11:31

moet er volgens mij wel in zitten aleen een beetje verstopt, kijk even hier of hier daar staat een uitleg.

Thanx voor je reactie. Stille modus zit er dus niet in, door de alert slider en omdat het niet in Oxygen zit krijg ik op het forum bij Oneplus te horen. Lekker dan, was juist zo relaxt dat ik me nooit zorgde hoefde te maken over nachtelijke meldingen

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6547
  • Reputatie 250
  • 11 november 2015
  • 11:53

als je de powerknop voor een poosje indrukt kun je daar ook niets selecteren in het menu.

of maak een profiel aan met atomatissche regels of een profiel stil in instellingen/profielen druk vervolgens lang op de powerknop en selecteer een profiel die je aangemaakt hebt.

of zoek in de playstore naar een app stille modus en gebruik die.

of gebruik een appje zoals Nights Keeper (niet storen) om automatssche regels te laten uitvoeren, er zijn natuurlijk veel meer van zulke apps.

Bewerkt (11 november 2015 12:16) | link toegevoegt
Nick85

Nick85

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 11 november 2015
  • 12:16

Dit lijken allemaal apps te zijn die toggles toe voegen. Die hoef ik niet, ik heb een speciale knop aan de zijkant van het toestel daarvoor. Het gaat mij echt om automatische stille modus getriggerd op tijd.
Thanx anyway.

Edit: die laatste app lijkt wel te doen wat ik bedoel

Bewerkt (11 november 2015 12:19)
gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6547
  • Reputatie 250
  • 11 november 2015
  • 12:48

ik weet dat de software er anders uitziet op een oneplus x, maar bij mijn nexus 6 verschijnt die funtie ook niet meer als ik de volumeknop indruk, die functie zit nu bij instellingen/geluid en meldingen/niet storen/automatische regels je zou daar nog even kunnen kijken.

verder zou je dit appje hier ook nog kunnen proberen.

en wat de meldingen bereft in een app zoals bijv gmail, als je ze niet gelezen hebt staan ze in de app als ongelezen en het is niet zoals bij een iphone dat het aantal niet gelezen meldingen op het app icoon zelf te zien zijn, dit is trouwens wel app afhankelijk sommige hebben het wel andere weer niet, hoe dat allemaal precies werkt met een oneplus x daar heb ik helaas geen kaas van gegeten.

"/>
"/>

Bewerkt (11 november 2015 13:05) | extra info toegevoegt.
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 11 november 2015
  • 15:13

bij mijn Oneplus One (met cyanogenmod) zit dit onder Settings / Notifications / Interruptions. Misschien ook op Oxygen OS (geen idee).

Bewerkt (11 november 2015 15:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren