Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Andre1971

Andre1971

• Lid sinds 25 december 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2020
  • 05:32

Ik (let op : enorme noob) heb me recentelijk een goedkope smartphone gekocht in…jawel…China.Nou heb ik er weinig verstand van,en het hoeft voor mij dus ook geen mega-prachtig high-tech apparaat te zijn.Ik had voordat ik m kocht wel even goed gegoogled of mijn prepaid kaart (T-mobile_ overeenkwam met de dor de telefoon gebruikte frequenties.En inderdaad,het ding deed het op zich prima.Online ging het best wel ok,maar toen ontstond het probleem.Mijn telefoon is een Timmy M20 Pro,en als ik een app wil installeren,zie ik dat deze is gedownloadt naar een OnePlus A3010,en als tweede optie zag ik mijn tablet staan.Als derde optie zag ik mijn telefoon staan,maar met het welbekende X-je er voor ten teken dat dat apparaat niet gebruikt kan worden.Ik heb gezocht op Android versies en zag dat op mijn tel Android 8.0 staat en dat veelapps nog 6.0 zijn.Wellicht ligt het hier aan,ik weet het niet,maar mijn grootste vraag is die ellendige OnePlus foon,die er in staat,ik er niet uit krijg,en dus ook niet de download-folder kan veranderen naar mijn M20.
Heeft iemand tips,tricks,oplossingen of een idee wat ik hieraan kan doen ?
Bij voorbaat mijn dank.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren