Ben al een tijdje te vinden op AW, eigenlijk altijd de artikelen lezen, nooit echt op het forum gekeken.
Heb sinds een tijdje een probleem met een aantal apps, en ik denk dat de kennis om dat probleem nergens beter te vinden is dan hier.
Ben sinds een update van Android een tijdje geleden een aantal apps kwijt. (w.o. Netflix en Google Translate). Als ik ze weer opnieuw wil installeren, krijg ik de melding "" Je kunt deze app niet installeren omdat een andere gebruiker al een incompatibele versie heeft geïnstalleerd op dit apparaat."
Ik ben natuurlijk de enige gebruiker van de telefoon. Iemand een oplossing?
Hoi! Ben al een tijdje te vinden op AW, eigenlijk altijd de artikelen lezen, nooit echt op het forum gekeken. Heb sinds een tijdje een probleem met een aantal apps, en ik denk dat de kennis om dat probleem nergens beter te vinden is dan hier. Ben sinds een update van Android een tijdje geleden een aantal apps kwijt. (w.o. Netflix en Google Translate). Als ik ze weer opnieuw wil installeren, krijg ik de melding "" Je kunt deze app niet installeren omdat een andere gebruiker al een incompatibele versie heeft geïnstalleerd op dit apparaat." Ik ben natuurlijk de enige gebruiker van de telefoon. Iemand een oplossing?
Hoi!
Ben al een tijdje te vinden op AW, eigenlijk altijd de artikelen lezen, nooit echt op het forum gekeken.
Heb sinds een tijdje een probleem met een aantal apps, en ik denk dat de kennis om dat probleem nergens beter te vinden is dan hier.
Ben sinds een update van Android een tijdje geleden een aantal apps kwijt. (w.o. Netflix en Google Translate). Als ik ze weer opnieuw wil installeren, krijg ik de melding "" Je kunt deze app niet installeren omdat een andere gebruiker al een incompatibele versie heeft geïnstalleerd op dit apparaat."
Ik ben natuurlijk de enige gebruiker van de telefoon. Iemand een oplossing?