Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MomMom22

MomMom22

• Lid sinds 02 oktober 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2018
  • 11:36

Mijn telefoon liet gisteren een info zien dat ik mijn Windows Phone 8 zou moeten updaten, na deze update kreeg ik een nieuwe app Data Sense maar verloor wel iets anders.
Als iemand me nu belt, hoor ik maar 1 seconde of zo een beltoon en dan stilte, ik zet de telefoon uit, zet aan en het lijkt goed te werken voor het eerste gesprek, het volgende en alle anderen zijn weer kapot, 1 seconde en stilte. Ik kan ook zeggen dat sinds ik de telefoon heb gekocht, ik de ringtone niet heb aangeraakt, dus het originele nokia-deuntje, dat ook is veranderd met die laatste update, is een beetje anders. Microsoft! wat heb je deze keer verpest? Het is extreem vervelend vanwege het feit dat ik de hele tijd naar de telefoon moet kijken, omdat de beltoon niet werkt, of heeft iemand anders het ook ervaren? misschien een oplossing.

Tag: free mobile ringtones

Bewerkt (19 oktober 2018 11:53)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6178
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 2 oktober 2018
  • 12:04

Verplaatst naar Offtopic-forum aangezien het gaat over een Windows Phone-toestel en Androidworld voor Androidtoestellen is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren