Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9

• OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

ed23

ed23

• Lid sinds 13 augustus 2018
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2018
  • 15:23

Bezit nog een LG gsm type KC550. Wanneer ik daarmee op het internet wil gaan via startpagina Google, met een website te zoeken, krijg ik steeds het bericht dat er geen overeenkomstige gebruikcertificaten zijn. Ik kan dan toch nog verbinden volgens het bericht door op OK te klikken.

Zeker is er iets niet goed ingevuld bij de instellingen, maar ik weet niet wat, en de handleiding zegt ook niet veel.
Vraag dus hulp aan indien mogelijk, met dank bij voorbaat.

Bewerkt (13 augustus 2018 16:49) | kleine aanpassing van de vraag
ed23

ed23

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2018
  • 21:05

Bezit nog een LG gsm type KC550. Wanneer ik daarmee op het internet wil gaan via startpagina Google, met een website te zoeken, krijg ik steeds het bericht dat er geen overeenkomstige gebruikcertificaten zijn. Ik kan dan toch nog verbinden volgens het bericht door op OK te klikken. Zeker is er iets niet goed ingevuld bij de instellingen, maar ik weet niet wat, en de handleiding zegt ook niet veel. Vraag dus hulp aan indien mogelijk, met dank bij voorbaat.

Niemand een idee of tip? Of heb ik het onduidelijk uitgelegd?

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6127
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 14 augustus 2018
  • 21:46

De LG KC550 is toch geen Androidtoestel?

ed23

ed23

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2018
  • 22:40

Volgens een eerder bericht zou het een Android toestel zijn.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6127
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 14 augustus 2018
  • 22:49

Welk eerder bericht?
Maar als ik de LG KC550 opzoek kom ik uit bij een feature phone uit 2008, geen Androidtoestel:
LG KC550 specificaties

Dus of het het opgeven type is onjuist, of het is een telefoon die niet op Android draait en van 2008 is (wat dan ook die melding zal verklaren want de gebruikte browser zal te oud zijn).

ed23

ed23

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2018
  • 23:48

Het eerder bericht heb ik via een andere bron ontvangen, weet niet meer waar juist.

Zoals je zegt, de browser zal mogelijk dan toch te oud zijn, en ik zal stilaan naar een modern toestel moeten zoeken.
Zou het enkel gebruiken voor wat te surfen, webmails te openen en checken op berichten, bankzaken te doen, een degelijk scherm dat in het buitenlicht ook nog zichtbaar is, snel werkt en met voldoende opslagcapaciteit, mischien 64GB.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren