Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6008
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 8 augustus 2019
  • 21:25

Dat ziet er beter uit ja. Ik gebruik nu Roon voor een jaar, dat bevalt op zich heel goed. Juist omdat ik weinig progressie zag met volumio. Bv lange labels kwamen niet goed uit in de UI, de statusbalk van de Android app was niet in sync met wat er aan stond, en algehele traagheid van de UI. Langzaam ging dat storen. Hoop dat het beter is met nieuwe opzet. Volgend jaar maar weer proberen als Roon afloopt. Enige nadeel aan Roon is dat er geen Spotify integratie is en daardoor voor mijn vriendin wat minder toegankelijk. Voordeel is dan wel dat ik meer controle heb wat er op staat in huis :-)

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6529
  • Reputatie 250
  • 18 augustus 2019
  • 13:02

ik heb er ook wel eens over getwijfeld om Roon te nemen maar kan nu niet echt zeggen dat het ook beter klinkt (althans bij mij) heb het toen twee maandjes gebruikt, ik moet wel zeggen dat het goed werkt.

inmiddels een paar laatste aanpassingen gedaan….trafo's afgeschermd (stooiveld) transistoren ontkoppeld (mica plaatjes en koelpasta gebruikt) usb aan voorzijde gemaakt, de kap voorzien van koelroosters, r-core trafo vervangen voor een grotere (under voltage detected) die meer ampere heeft. 

ik moet toegeven dat het nu wel erg mooi  klinkt…..maar er is nog iets te behalen, bijvoorbeeld een externe dac die in master speelt (kali reclocker kan dit niet) misschien ga ik wel voor de katana dac de voedingen kan ik daarvoor gebruiken.

al met al is de streamer nu wel redelijk af.

Bewerkt (18 augustus 2019 13:06)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6529
  • Reputatie 250
  • 9 september 2019
  • 11:11

update, laatste wijzigingen.

schakelende voeding voor het 7 inch scherm vervangen voor een liniaire (i.v.m dc {vervuiling} op de 230v lijn) die op zijn beurt aangestuurd wordt door de r-core trafo.
beter 5v voedingsboard met lage rimpel en meteen de opamp vervangen voor een beter exemplaar, tevens wordt deze nu aangestuurd door een ringkern trafo i.p.v de blok trafo.
alles nu goed afgezekerd zowel 230v als de trafo's.

ik weet niets meer te verzinnen om het geluid naar een nog hoger niveau te tillen en dit zijn dan ook de laatste wijzigingen.

.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6008
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 11 september 2019
  • 09:17

Dan zou ik er lekker even van genieten, voor je het weet bedenk je weer wat ;-)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren