Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Boodster

Boodster

• Lid sinds 25 februari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2016
  • 11:33

Laats heb ik mijn telefoon (Motorola Moto G 1st gen) opgestuurd om de microfoon te laten repareren, eenmaal opgestuurd vertelden ze me dat ik geen garantie meer had omdat de bootloader unlocked was en ik moest 40 euro betalen om de telefoon uberhoud terug te krijgen. Laatst heb ik dit op een ander forum genoemd en die vertelden me dat er een Europese wetgeving was die aanduidde dat de fabrikant geen gerootte telefoon kan weigeren als niet kan worden aangetoond dat dit de oorzaak van het probleem is. De wetgeving is 1999/44/ce. Ik heb hem gelezen en hierin staat dat ik inderdaad nog garantie heb met een unlocked bootloader. Maar op de website van Motorola staat dat hierdoor wel mijn garantie vervalt. Tl;dr: heb ik nog garantie op een telefoon met een geroote bootloader? (wetgeving 1999/44/ce) 

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 25 februari 2016
  • 12:30

Ligt eraan, als je je toestel brickt zul je geen garantie meer hebben maar zoiets als een microfoon zou er geen invloed op moeten hebben.

Bewerkt (25 februari 2016 12:30)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren