Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 14 april 2015
  • 20:51

Hallo allen,

Al enige tijd zit ik er over te denken om mijn Google accounts op te zeggen omdat ik al zelf een eigen domein en daarnaast nog een verplicht account van mijn internet provider heb, maar onder mijn hoofdaccount van Google staan ook mijn apps voor Android en daar zit nou net mijn probleem: Hoe kan ik zonder verlies van apps, betalingen enz. mijn Google accounts opzeggen, een account voor mijn telefoon instellen onder mijn domein en de apps zo kan overzetten?

Ik heb geprobeerd Google te mailen maar dat heeft niets opgeleverd aangezien je en geen reactie terug krijgt en via hun webformulier verzand in het klikken van links.

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.

Greetz,
Marc

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 14 april 2015
  • 21:57

Dat gaat niet. Je Android apps zijn gelinkt aan je Google account. Dus als je gebruik wilt maken van de Google Play store heb je een Google account nodig.

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 14 april 2015
  • 22:00

nanders
Dat gaat niet. Je Android apps zijn gelinkt aan je Google account. Dus als je gebruik wilt maken van de Google Play store heb je een Google account nodig.

Maar stel ik maak een nieuw Google account aan via google (zonder gmail adres) en ik plaats dat in mijn telefoon en haal de andere accounts weg en verwijder deze zet hij dan de apps over op mijn nieuwe account?

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 14 april 2015
  • 22:52

Een google account zonder zonder gmail is niet mogelijk. Op zich hoef je je gmail ook niet te gebruiken. Ik zit in hetzelfde schuitje. Meerdere eigen domeinen plus mail van de provider. Die laatste en gmail gebruik ik simpelweg niet. Althans niet voor de mailfunctie.

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 14 april 2015
  • 22:55

jwhoutepen
Een google account zonder zonder gmail is niet mogelijk. Op zich hoef je je gmail ook niet te gebruiken. Ik zit in hetzelfde schuitje. Meerdere eigen domeinen plus mail van de provider. Die laatste en gmail gebruik ik simpelweg niet. Althans niet voor de mailfunctie.

Een Google account zonder gmail is mogelijk hoor….maak maar eens een test account aan en kies ipv gmail adres maar een eigen adres en klaar maar dan nog verder…..

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 14 april 2015
  • 23:05

Geprobeerd. Dat lukt niet echt. Ik lees in het rood: “Selecteer een nieuwe Google gebruikersnaam (dit wordt ook uw nieuwe gmail.com adres)”.

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 14 april 2015
  • 23:11

jwhoutepen
Geprobeerd. Dat lukt niet echt. Ik lees in het rood: “Selecteer een nieuwe Google gebruikersnaam (dit wordt ook uw nieuwe gmail.com adres)”.

Kijk eens onder “kies een gebruikersnaam” daar staat bij mij “Ik gebruik liever mijn huidige e-mailadres”

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 14 april 2015
  • 23:22

Ok. Niet gezien. Doen zou ik zeggen. Dan werkt de rest ook wel.

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 14 april 2015
  • 23:24

jwhoutepen
Ok. Niet gezien. Doen zou ik zeggen. Dan werkt de rest ook wel.

Dat heb ik ook geprobeerd maar helaas hij zet de apps niet over

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 15 april 2015
  • 11:41

apps kunnen helaas niet overgezet worden van het een naar het andere google account, ongeacht deze een gmail emailadres heeft.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren