Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

L10F3

L10F3

• Lid sinds 19 oktober 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2014
  • 11:35

Beste,

Ik studeer momenteel elektriciteit en moet binnenkort gaan kiezen wat ik wil gaan verder studeren.
Ik denk al een lange tijd om applicatie ontwikkeling te gaan doen.
Enkel heb ik nog een hele hoop vragen waar ik hier een antwoord op hoop te krijgen.

Kan je zomaar meerdere programmeertalen leren?

Ga je deze dan niet helemaal door elkaar slaan en de verkeerde functies bij de verkeerde taal gebruiken?

Hoe lang duurt het voor dat je echt een mooie app kan maken?

Ik weet dat dit afhangt van hoeveel je programmeert en dat dit van persoon tot persoon verschilt maar is programmeren iets dat je binnen enkele maanden stilaan onder de knie krijgt of eerder iets waar je jaren op moet oefenen.
(uiteraard moet je altijd blijven oefenenen en bijleren.)

Gaat het programmeren na een tijd van zelf?

Is het zo dat als je enkele jaren ervaring hebt je zeer vlot & efficiënt kan werken zonder dat je alles moet opzoeken/.. of blijft programmeren altijd iets dat traag en moeizaam verloopt?

Kan je op de basis van school zelf verder bouwen?

Kan je naast de les thuis zelf nieuwe dingen leren en toepassen met de basis die je op school hebt geleerd of is het iets dat je best uitgelegd krijgt?

Kan je goed overleven als zelfstandige in deze sector?

Misschien allemaal een beetje vreemde vragen maar het zijn toch dingen waar ik een beetje vast mee zit.