Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

erwindevriend

erwindevriend

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2014
  • 17:36

Hallo beste standhouders.
Ik wil mijn beeld van mijn note2 op mijn dubbel din auto radio zien.
wie kan mij vertellen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.
Ik heb een kabbeltje met 1 3.5mm jack en 3 tulp aansluitingen wit rood geel.
Wie kan mij helpen

Bewerkt (16 mei 2014 17:39)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6574
  • Reputatie 250
  • 16 mei 2014
  • 19:50

hello ik wil je wel helpen toevallig ben ik zelf op het moment een achteruitrijcamera aan het instaleren op mijn mini cooper one het principe is hetzelfde er word ook een videosigaal bij gebruikt.

eerst moet je even achter of vooraan jou autoradio het videosigaal vinden dit is meestal een gele input aangeduid als video in of av in, anders raadpleeg eerst de handleiding van de autoradio en ook hoe je hem in moet schakelen meestal wort dit aangeduid met av of video, wil je ook stereo geluid hebben dan zul je de rode en witte tulp stekkers aan moeten sluiten op de aux of meestal zitten er achter de radio ook weer tulpstekkers input rood en wit meestal aangeduid als audio in links en rechts.
als je dat allemaal aangesloten hebt en de video weergave op je radio goed hebt staan heb je beeld en geluid van je android phone op je scherm van de autoradio.

de kabel die jij hebt gaat niet werken (je kunt het alicht proberen) iig niet de video weergave het beste kun je dan een kabel gebruiken met micro usb zoiets als ditmaar volgens mij heeft samsung ook nog eigen kabels speciaal voor video weergave ik weet zo niet welke.

om te testen of het kabeltje die je nu hebt ook werkt sluit hem even aan op je woonkamer tv (video of av) als je beeld en geluid hebt dan werkt het kabeltje ook op jou autoradio.

succes.

Bewerkt (16 mei 2014 19:56)
erwindevriend

erwindevriend

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2014
  • 19:57

Ik heb iets van 6 gele aansluitingen achte in mijn radio want geluid is geen probleem die doet het rood en wit zitten in de aux ingang en ik heb ook een gele aux ingang daar zit dan logies de gele tulp in.
Maar ik krijg geen beeld meschien moet ik in mijn tel iets aan vinken of instellen.
mvg!!!!!!

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6574
  • Reputatie 250
  • 16 mei 2014
  • 20:08

erwindevriend
Ik heb iets van 6 gele aansluitingen achte in mijn radio want geluid is geen probleem die doet het rood en wit zitten in de aux ingang en ik heb ook een gele aux ingang daar zit dan logies de gele tulp in.
Maar ik krijg geen beeld meschien moet ik in mijn tel iets aan vinken of instellen.
mvg!!!!!!
nee dan ligt het denk ik aan het kabeltje die jij gebruikt die is denk ik alleen maar voor een foto camera, samsung gebruikt micro usb voor weergave klik evenhierop zo'n kabeltje moet je dan hebben.

erwindevriend

erwindevriend

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2014
  • 20:10

Ok thnx dan ga ik zoon kabeltje halen!!!!.
Bedankt voor de info…..

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6574
  • Reputatie 250
  • 16 mei 2014
  • 20:15

erwindevriend
Ok thnx dan ga ik zoon kabeltje halen!!!!.
Bedankt voor de info…..
ik weet zo niet welk merk autoradio je hebt maar pioneer heeft bruin als video weergave.

erwindevriend

erwindevriend

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2014
  • 20:22

Een made in china radio die zat er al in toen ik mijn auto kocht

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6574
  • Reputatie 250
  • 21 mei 2014
  • 20:16

en is het gelukt met het kabeltje?

erwindevriend

erwindevriend

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2014
  • 20:18

Hey hey nog niet ik moet het kabeltje nog bestellen ik had het een beetje druk de afgelopen tijd maar ik laaat het je weten als het gelukt is of niet….. grZ

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren