Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Foxey

Foxey

• Lid sinds 15 februari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2014
  • 21:09

Hee allemaal,

Ik ben al sinds ik klein was ben ik erg gefascineerd door alles wat met computers te maken heeft.
Ik heb altijd voor de brug gestaan met het gedacht dat het veel te moeilijk voor me zou zijn en dat het toch nooit zou lukken maar sinds kort denk ik toch maar dat ik het op dat ik het op zijn minst moet proberen.
Ik weet dat het niet simpel is en het veel vallen en opstaan zal zijn maar dat hoort er bij zeker??

Nu had ik nog enkele vragen voor in aan mijn avontuur begin.

- Wat is volgens jou een goede website voor het leren van java?
( Ik heb verschillende websites bekeken maar ben eens benieuwd naar jullie mening.)

- Wat is volgens jou een goede manier om java te leren ? ( qua tijdbestijding,methode,..)

- Wat zijn volgens jou goede boeken ? (Indien je boeken aanraad.)

- Nog enkele handige links,tips die me kunnen helpen ?

Bedankt voor het besteden van je vrije tijd om mij te helpen.

Mvg,

- Foxey

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 16 februari 2014
  • 00:25

Haal je hier niet twee termen door elkaar?
Naar mijn weten is javascript alleen een script taal welke in een web-omgeving gebruikt kan worden.
Daarentegen is Java een volledige programmeer taal waar echte programma's gemaakt kunnen worden.
Het is zelfs de basis voor Android apps.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 16 februari 2014
  • 15:52

Mwoah. met javascript kan je meer dan alleen maar “wat in een web-omgeving”. Als je snel resultaat wil, dan is javascript (ook op Android) geen slecht startpunt. Het voordeel er van is dat je in een webbrowser heel snel kan zien wat er gebeurt. Je kan er doorheen stappen, lekker aan rommelen. In JAVA is de leercurve steiler, zeker voor iemand die vanaf 0 moet leren programmeren.

Terug on-topic: “java in een notendop” als je toch met java aan de gang wil.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren