Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OPPO Reno 10x Zoom

• Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

joussie

joussie

• Lid sinds 15 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2014
  • 10:48

Beste mede androidgebruikers,

Ik ben speciaal lid geworden omdat ik de misbruik zat ben!

ik heb sinds 3 weken een samsung s4, ik erger me kapot aan alle gesponsorde apps die op de phone staan, waarom ben je als klant verplicht deze erop te houden, terwijl ze niets toevoegen aan het in stand houden van het draaien van de software, ik heb een klacht bij samsung ingediend hierover, en ben echt van plan om ze te gaan aanpakken. Het is toch niet normaal dat wij in deze tijd dit nog pikken. Verplicht koppelverkoop, je koopt hardware en de fabrikant maakt misbruik van haar positie d.m.v. de software.

Wij moeten ze aanpakken als klanten, want het is niet alleen samsung maar ook google die hetzelfde doet. Over tien jaar zal dit probleem niet meer bestaan, omdat dat in wetgeving zal worden aangepakt, maar wij moeten hier toch als klanten onze frustraties over bekend maken.

Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die zich hier groen en geel aan ergert. Deze bedrijven hebben veel geld en geven miljarden uit aan marketing, Ik heb een strategie bedacht,hoe wij ervoor kunnen zorgen dat we deze bedrijven aanpakken, ze moeten gewoon ophouden met misbruik maken van hun macht. Zelfs windows die veel bekritiseerd is, heeft nog nooit zoveel misbruik gemaakt van haar macht.

Ik wil een website de lucht inschieten in het Engels, met deze punten. Daarnaast moeten wij een advocaat zoeken die bereid is deze zaak op zich te nemen, We kunnen via een website vragen om hulp(crowd-funding) om de kosten van de advocaat te dekken. Het moet een voorbeeld worden voor alle fabrikanten, dat ze niet zomaar misbruik kunnen maken van de klant, door ons te verplichten apps te moeten gebruiken.

Ik zoek dus een aantal mensen die met mij samen een vuist willen maken tegen deze fabrikant, ik gebruik zelf een Samsung s4, wat mijn eerste androidphone is, ik vind echter dat wij nu een vuist moeten maken, ook richting de Europese politiek om goede wetgeving te maken tegen misbruik met applicaties voor apps.

Vervolgstappen, mensen die graag willen helpen, mail me. Ik weet zeker dat we veel steun zullen krijgen vanuit de klanten die android gebruiken.

ik hoor graag van jullie

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 15 januari 2014
  • 10:56

verplaatst naar oftopic forum aangezien het niet specifiek over één app of telefoon gaat

Bewerkt (15 januari 2014 11:07)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 15 januari 2014
  • 16:38

Lijkt me een onzinnige exercitie, je bent nl. niet verplicht die apps te gebruiken, je kunt ze ook uit zetten. En als je je toestel root kan je ze zelfs verwijderen. Ik ben niet zo van klagen en aanklagen, ik zie meer in eigen verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid. Maar ieder zijn meug…

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

MrJ

MrJ

• Lid sinds 18 januari 2013
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2014
  • 19:49

kan me voorstellen dat je apps op je telefoon tegenkomt waar je eigenlijk niet op zit te wachten… maar overdrijf je niet een beetje?

Investeer een avondje van je tijd en met wat hulp van dit forum is je probleem zo opgelost
Scheelt je jaren van frustratie om je punt te maken en scheelt je ook nog geld.

Best of all, je kunt dan ook nog genieten van je S4

RickD

RickD

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2014
  • 07:22

ik vraag mij af of je iets kunt bereiken op deze manier, daar je met de koop akkoord gaat.
af en toe erger ik mij er ook wel wat aan, vooral alle dubbele apps, maar zoals er al is gezegd, ff er voor gaan zitten en je bent er vanaf, of eem Nexus telefoon/tablet aanschaffen.

Met vriendelijke groet,

Rick

Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2

overige android ervaring:

HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren