Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

In-Balanz

In-Balanz

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 28 november 2013
  • 15:29

ik heb een app; de in-balanz app en nu had ik voor een bedrijf even een 3V voucher gekocht zodat mensen wie niet een creditkaard hebben hem dan konden downloaden maar nu zegt hij na 1 code te hebben gebruikt dat de ander code ongeldig is . dus op een ander telefoon.

Hoe kan ik dit oplossen..
Gr,In-Balanz

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 28 november 2013
  • 16:26

Het Androidworld sitenieuws is bedoeld voor nieuws over de Androidworld site. Niet om vragen te stellen.
Topic verplaatst naar off-topic.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6430
  • Reputatie 250
  • 28 november 2013
  • 16:44

op de telefoon zelf lukt het volgens mij niet, zie bijlage dit is gemaakt op mijn eigen telefoon daar wordt doorverwezen naar de playstore
ik stel voor dat je dat je hier naar toe gaat: play.google.com/redeem maar wel inloggen met het account van de telefoon waarop je code wilt verzilveren, dus niet je eigen gmail account.
voor de andere betaalmetoden heb je google wallet https://www.google.com/intl/nl/policies/technologies/wallet/ nodig en die is volgens mij gekoppeld aan je gmail ik weet niet of je er zo maar andere accounts mee kunt betalen{andere telefoons met een ander account dan jou google account}
ik hoop dat hier wat mee kunt.

Bijlage:

Bewerkt (28 november 2013 16:58)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren