Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fightinwindmills

fightinwindmills

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2013
  • 22:38

Hallo,

Ik weet niet of ik ergens overheen heb gekeken, maar ik heb mijn probleem nergens kunnen vinden, dus ik ga er maar van uit dat niemand dit herkent. Maar niet geschoten is altijd mis :-)

Ik heb net een 64GB kaartje gekocht om te gebruiken in mijn SGS3. Mijn oude kaartje van 32GB begon te vol te raken met muziek en ik wil nog meer er op.

Nu heb ik vele malen geprobeerd om alle bestanden van het oude kaartje in een “Temp” map op mijn PC te zetten en vervolgens door te kopiëren naar de nieuwe kaart.

Dit doe ik door de kaart in een adapterkaart (SD) te doen en in de kaartlezer te steken. Dan begint het kopiëren en lijkt alles goed te gaan.

Als al het werk gedaan is, dan moet ik vaststellen dat alle mappen wel zijn overgezet, maar dat van de 25GB muziek er maar misschien 5GB daadwerkelijk is overgezet. Een aantal mappen is gevuld, maar de meeste mappen zijn gewoon leeg. Dit is op mijn PC (W8) in de Verkenner eenvoudig te zien. Maar het vreemde is dat als ik de kaartcapaciteit bekijk in de eigenschappen, dan zie ik dat de kaart wel voor bijna 25GB “verbruikt” is…

Eigenlijk dus geen Android vraag, maar weet iemand hier een antwoord op?

Alvast dank!

Bewerkt (30 oktober 2013 22:46)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6010
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 31 oktober 2013
  • 06:50

Inderdaad niet echt een Androidvraag, om die reden verplaatst naar het Offtopic forum

Probeer eens je kaartje te formatteren en dan nogmaals je data te kopieren..

Bewerkt (31 oktober 2013 06:50)
fightinwindmills

fightinwindmills

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2013
  • 23:10

Inderdaad, een betere plek!

Dank voor je antwoord. Maar op je vraag: ik heb hem al geformatteerd gehad in FAT32 en in EXFAT. Beiden het zelfde probleem…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren