Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

joostvangende

joostvangende

• Lid sinds 09 oktober 2013
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2013
  • 18:04

hallo

mijn zoon had een samsung galaxy s3 die hij net 2 dagen had. hiervoor had (en heeft weer) een samsung galaxy s plus.
hij kwam er laat achter na 5 uurtje. hij baalt er ontzettend van.
ik wil nu angifte doen maar is het wel waard.
ze kunnen het doorverkopen of natuurlijk in vliegtuigmode gezet hebben. kunnen ze dan getranceert worden?

joost

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 9 oktober 2013
  • 18:17

joostvangende
hallo

mijn zoon had een samsung galaxy s3 die hij net 2 dagen had. hiervoor had (en heeft weer) een samsung galaxy s plus.
ze kunnen het doorverkopen of natuurlijk in vliegtuigmode gezet hebben. kunnen ze dan getranceert worden?

joost

Heel vervelend.

tja aangifte doen kan altijd, of ze er wat mee doen is een tweede maar ik denk het niet, aangezien het geen prioriteit heeft. Mijn mobiel is afgelopen zomer ook gestolen en heb aangifte gedaan. Ik kon ze exact zeggen welke simkaart er nu in zat en waar hij was maar ze hadden er geen zin in.

Het is aan jezelf. Aangifte doen kan overigens digitaal.

Bewerkt (9 oktober 2013 18:17)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

joostvangende

joostvangende

• Lid sinds 09 oktober 2013
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2013
  • 19:02

meule
joostvangende
hallo

joost

Heel vervelend.

tja aangifte doen kan altijd, of ze er wat mee doen is een tweede maar ik denk het niet, aangezien het geen prioriteit heeft. Mijn mobiel is afgelopen zomer ook gestolen en heb aangifte gedaan. Ik kon ze exact zeggen welke simkaart er nu in zat en waar hij was maar ze hadden er geen zin in.

dus het is zeker dat ik nu niks meer kan doen?

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 9 oktober 2013
  • 20:55

joostvangende
meule
joostvangende
hallo

joost

Heel vervelend.

dus het is zeker dat ik nu niks meer kan doen?

aangezien het niet een specifieke vraag betreft maar meer een vraag over een gestolen S3, verplaatst naar offtopic

Niks doen is ook niet helemaal waar. als jij je telefoon kan traceren zou ik zeker aangifte doen en alle zinvolle informatie melden bij de politie.
overigens kun je in dit topic je telefoon gegevens invullen.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren