Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6149
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 25 september 2013
  • 22:37

Het nieuws kan je niet ontgaan zijn dat Apple de iPhone 5S heeft uitgerust met een vingerafdrukscanner.
Los van de privacy-vraagstukken en omzeilingsproblemen die Apple er nu mee heeft (daar gaat dit topic niet over), zou je een vingerafdrukscanner ook op Androidtoestellen willen terugzien?

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 26 september 2013
  • 10:07

Nee voor mij hoeft het niet. Ik zie de meerwaarde er echt niet van in. Bestanden kun je uploaden in de cloud zodat je er altijd bij kan. Zelfs daar kun je ze versleutelen. Als je dan met het argument komt dat je bestanden op je telefoon hebt die je ook niet wilt uploaden omdat je het niet vertrouwd, kun je je beter afvragen of je die bestanden wel op je telefoon moet hebben.

Ik vind het persoonlijk een beetje overtrokken allemaal, het creëert schijnveiligheid maar ja het klinkt stoer denk ik :-)
Daarbij geldt nog altijd “ wat door mensen is gemaakt is ook door mensen te hacken”

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 26 september 2013
  • 12:31

Nee, want een vingerafdruk kan je niet lezen met handschoenen aan. Daarbij werkt zo'n ding vaak niet echt 100%, ze zijn traag, gevoelig voor vuil en vocht en vaak moet je het een paar keer proberen voordat het werkt (althans, dat is zo op de paar portables die we met zo'n scanner hebben gehad).

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 26 september 2013
  • 13:41

Nee hoeft niet, extra kosten/ ruimte voor iets wat ik toch niet wil gaan gebruiken.
Wie van ons gebruiken nog allemaal faceunlock? volgens mij niemand, patroon of pin is de beste manier vind ik

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 28 september 2013
  • 20:29

Lijkt allemaal leuk, maar dit was net zoals Face-Unlock. Dit leek mij ook leuk. Maar 2 dagen gebruikt, en nu gebruik ik het helemaal niet meer. Dus die vingerscanner zal wel net zoiets zijn. Ik blijf wel gewoon bij Vegen of Patroon.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren