Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

coendevos

coendevos

• Lid sinds 31 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2013
  • 12:57

Hallo allemaal,

sinds ca. een half jaar heb ik een terugkerend probleem, namelijk dat de accu van mijn SII telkens kapot gaat/niet meer oplaadt. Ik weet vrij zeker dat het de accu is en niet de connector, omdat accus van mijn vrienden wel prima werken en opladen in mijn telefoon.

Nu zou je natuurlijk kunnen denken dat het aan mijn lader ligt, maar na een tijdje als reserve een iphone 3GS te hebben gebruikt heeft ook deze accu de geest gegeven. Deze laadt nu na een uur of 6 in de lader niet verder op dan 30% en is ook binnen een mum van tijd leeg.

Zou het kunnen dat mijn stopcontact teveel spanning geeft, en hiermee m'n accu als het ware langzaam sloopt? De adapter van mijn laptop wordt namelijk ook gloeiend heet.

Alvast bedankt!

P.S. Sorry als mijn berichtje niet specifiek genoeg over de SII gaat, maar ik zou niet weten bij wie ik mijn probleem anders kwijtkan.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 31 augustus 2013
  • 22:26

Verplaats naar off-topic forum. Is niet echt toestel specifiek

Even korte door de bocht, dan zouden er meer apparaten in je huis de geest geven. De spanning wordt als het goed is in de adapter geregeld.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren