Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Veroniquex

Veroniquex

• Lid sinds 04 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2013
  • 21:06

Hallo, gister resette ik mijn blackberry en na het resetten kom ik er achter dat mijn contacten allemaal weg zijn, inclusief mijn ping.
Na paar keer proberen te downloaden via appworld komt ie niet verder dan: BBM instellen..
Ik had gelezen dat je via de officiele site ook een e-mail kon sturen, heb ik gedaan maar ik kwam erachter dat mijn e-mail ook weg is.
Ik probeerde een nieuwe e-mail aan te maken maar hij geeft alleen als optie: enterprise e-mail maar daar moet je een code voor hebben en die heb ik dus niet..
Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt

P.s Blackberry messenger downloaden lukt ook niet meer via appworld, help me aub

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2013
  • 13:35

Weggooien en een telefoon met Android kopen, enige oplossing!

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 5 juni 2013
  • 16:01

Audiowaste
Weggooien en een telefoon met Android kopen, enige oplossing!

Moderator
dit soort reacties zijn niet nodig en lokken alleen maar negatieve reacties uit. Graag alleen reageren als het ook iets bijdraagt. Tevens verplaatst naar http://www.androidworld.nl/forum/offtopic-forum/ aangezien het geen Android toestel betreft

Ik heb zelf nooit een BB gehad maar hebben ze geen service centre of iets dergelijks waar je contact mee kunt opnemen. Zij moeten je toch verder kunnen helpen op de een of andere manier. Hier heb ik wel de support site maar dat wist je waarschijnlijk al :-)
http://nl.blackberry.com/support.html?lid=nl:bb:support&lpos=nl:bb:support

Bewerkt (5 juni 2013 16:19)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren