Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 2 april 2013
  • 21:05

Hallo,

Ik ben nu al een aardige tijd lid hier en ben benieuwd wat de verdeling is qua root en geen root.
Zouden jullie de bovenstaande poll eens even willen beklikken en in vullen of je wel of geen root heb?

Ik ben heel benieuwd ( en nee toestel maakt niks uit)

mrjraider

Bewerkt (21 mei 2013 14:22)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 2 april 2013
  • 21:10

Ik was ook al van plan om zo'n poll te maken, alleen het lukte me niet helemaal. Leuk dat jij het doet! :thumbup:

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 2 april 2013
  • 21:35

Tsjaa.

De ene x heb ik wel root. De andere x niet.

Ligt maar net eraan welke telefoon en welke tijd van het jaar. Na mijn examens ga ik hem natuurlijk weer rooten. Kan de tijd nu beter ergens anders aan besteden.

Geert

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 2 april 2013
  • 21:36

Ik zit zelf altijd na te denken of ik nu wel of geen root neem, maar root heeft wel toegevoegde voor het systeem, de gele driehoek kan je ook verwijderen, althans voor Samsung telefoons.

Ik heb dus voor WEL root gekozen, heb altijd met mijn Galaxy S2 RR(resurection remix) en Jellybam gedraaid, met uiteraard root(siyah, dorimanx) ben ook wel benieuwd naar andere meningen, echter op het moment geen root, op zowel de S3 niet en op de tab 2 10.1 niet, maar heb wel 4.0.3 PHN(Nederland) vervangen voor 4.1.1 XEF(Frankrijk) dit omdat samsung niet zo snel was voor de nederlandse markt

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 2 april 2013
  • 21:43

Ik heb nu ook root met een custom.
Maar die ROM gaat er over een aantal weken weer af en die vervang ik weer voor stock. Omdat ik dan een tijdje niet meer thuis ben en geen wifi en een pc heb. Alleen de Phone met 3g.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 2 april 2013
  • 21:46

Tsja, telefoon nooit geroot, tablet heeft standaard roottoegang.

Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 2 april 2013
  • 21:51

Ik heb mijn Samsung Galaxy S Plus aangeschaft in februari 2012. Ik was toen al eens wezen kijken op XDA en de custom ROMS en toen was CyanogenMOD 9 nog verre van stabiel en was het begrip Jelly Bean nog niet eens aanwezig. Tevens waren de hoeveelheid developers erg nihil.

Mijn eerste keer ROOT was op een donderdag avond, ik had een lang weekend dus ik dacht waarom ook niet. Hop, heel samsung stock rom gedownload, odin gedownload en ariesVE.ops gedownload en daar ging ik.
Booten in recovery, scrollen naar apply update from zip en dan het bestand flashen.. Na een zenuwslopende boot van 2 minuten zag ik daar de applicatie Superuser staan. En daar ging ik, alle systeem applicaties die ik nooit gebruik verwijdert en er van alles opgezet wat root nodig had. Toen wilde ie niet meer booten. Ik in de stress, **** mijn eerste android telefoon is naar de jandoedele..
Odin open en stock rom flashen, na een lange half uur stond daar de stock rom weer op.. Ik was blij hij werkte weer….

Toen dacht ik. Als dit zo simpel is met odin, hoe werkt die bekende BroodROM dan die gaat ook met odin toch??? En daar ging ik, downloaden, instellen, rebooten in downloadmodus en hoppa na 45 minuten instellen stond daar mijn eerste custom ROM.

Sindsdien ben ik verslaafd, ik heb bijna alle ROMS wel gehad.. Alles behalve de stock Samsung… Sorry Samsung maar jullie rom is bugged en na elke release is er niks veranderd behalve de baseband..

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 2 april 2013
  • 21:53

Mrjraider;397192
Ik heb mijn Samsung Galaxy S Plus aangeschaft in februari 2012. Ik was toen al eens wezen kijken op XDA en de custom ROMS en toen was CyanogenMOD 9 nog verre van stabiel en was het begrip Jelly Bean nog niet eens aanwezig. Tevens waren de hoeveelheid developers erg nihil.

Mijn eerste keer ROOT was op een donderdag avond, ik had een lang weekend dus ik dacht waarom ook niet. Hop, heel samsung stock rom gedownload, odin gedownload en ariesVE.ops gedownload en daar ging ik.
Booten in recovery, scrollen naar apply update from zip en dan het bestand flashen.. Na een zenuwslopende boot van 2 minuten zag ik daar de applicatie Superuser staan. En daar ging ik, alle systeem applicaties die ik nooit gebruik verwijdert en er van alles opgezet wat root nodig had. Toen wilde ie niet meer booten. Ik in de stress, **** mijn eerste android telefoon is naar de jandoedele..
Odin open en stock rom flashen, na een lange half uur stond daar de stock rom weer op.. Ik was blij hij werkte weer….

Toen dacht ik. Als dit zo simpel is met odin, hoe werkt die bekende BroodROM dan die gaat ook met odin toch??? En daar ging ik, downloaden, instellen, rebooten in downloadmodus en hoppa na 45 minuten instellen stond daar mijn eerste custom ROM.

Sindsdien ben ik verslaafd, ik heb bijna alle ROMS wel gehad.. Alles behalve de stock Samsung… Sorry Samsung maar jullie rom is bugged en na elke release is er niks veranderd behalve de baseband..

Wat een leuk verhaal!!

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 5 april 2013
  • 19:20

Wellicht zijn er meer mensen die hun verhaal willen delen? Ik ben wel benieuwd wanneer ieder is begonnen met spelen

Bewerkt (21 mei 2013 14:26)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 5 april 2013
  • 19:27

Ikzelf heb eerst een DesireHD gehad, me eerste Android telefoon, maar daar was het nogal een drama om je telefoon te rooten en een custom rom erop te zetten, daarna heb ik los een S2 genomen, zelfde schermgrote echter wel een stuk maar dan ook echt een stuk sneller, ook was deze veel vloeiender dan met sense

Bewerkt (21 mei 2013 14:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren