Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 30 maart 2013
  • 18:32

Jarmo;396358
Is de GPU (Intel Graphics 2500) wel voldoende voor een game pc dan? Leek mij niet?
OOPs! daar heb ik overheen gelezen…..:shy: Ik haal 't meteen weg.

Bewerkt (21 mei 2013 14:20)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

corneh

corneh

• Lid sinds 13 november 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 november 2015
  • 09:52

Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Na een tijdje wat minder gegamed te hebben wil ik nu een computer kopen waar ik lekker op kan gamen, maar ik heb een beperkt budget. Iemand ervaring met Computer bestel? Het lijkt er op dat je daar het één en ander kan samenstellen. Waar kan ik vinden wat ik minimaal nodig heb? De computer waar ik nu naar kijk is http://www.computer-bestel.nl/game-computer-samenstellen/basic-amd-game-computer/

Bewerkt (13 november 2015 09:56)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6016
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 13 november 2015
  • 10:41

ik heb geen ervaring met die site. Ik heb 2 jaar geleden een PC samengesteld via https://www.alternate.nl/PC/Bouw-je-eigen-PC/PC-Builder en dat is goed bevallen. Niet per se voor gaming, maar eerder voor rekenkracht wat ik voor mijn werk nodig heb. Daarvoor heb ik op internet veel reviews gelezen over moederborden, cpu', gpu's, ssd's en RAM die binnen mijn budget lagen en goed leverbaar waren via die webshop. Advies over wat je minimaal nodig hebt is lastig, het hangt van zoveel factoren af, waaronder je budget, de keuzemogelijkheden zijn oneindig. Vuistregel is wel atijd: veel voor weinig bestaat niet. Met een beperkt budget moet je altijd compromissen sluiten.

Maar concreter: met de link die jij meegeeft, en uitgaande van de minimale specificaties, zou ik in elk geval je moederbord eentje beter nemen (+17 euro) want daar heb je 4 RAM sloten ipv 2 wat uitbreiding makkelijker maakt, en wat meer RAM geheugen plaatsen (+35 euro voor 8GB 1866Mhz). Voor gaming maakt een goede, dedicated, GPU veel uit, maar dat is best een investering. Als het past zou ik voor +122 de GTX750 erbij nemen. Die heeft cuda-technologie en dat is over het algemeen goed aangeschreven. ATI grafische kaarten ken ik niet zo goed. Dan zit je op 475 euro. Eventueel later een SSD plaatsen als je weer eens wat over hebt. Dan heb je een systeem waar je voorlopig wel de laatste games op kan spelen, maar niet op de allerhoogste settings waarschijnlijk. Ik zou zelf alleen niet zo snel voor een AMD processor kiezen, omdat mijn inziens deze niet in de buurt komt van een moderne intel processor. Maar misschien maakt dat voor gaming niet het verschil, dat durf ik niet zo te stellen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren