Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Minoes

Minoes

• Lid sinds 07 oktober 2012
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2013
  • 21:41

Waar is de tablet nu? Nog in Amsterdam op postkantoor of heeft het bedrijf het aldaar wel opgehaald?
Op aangetekende bewijs moet in ieder geval iets staan wie het eventueel heeft afgehaald.

Mocht tablet nog op postkantoor liggen, probeer dan om deze retour zenden te verzoeken.

Bewerkt (21 mei 2013 10:03)
jarajo

jarajo

• Lid sinds 13 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2013
  • 11:19

waar de tablet nu is weet ik nog niet .ik heb zonet telefoon gekregen van de klantendienst van Bpost .zij waren ondertussen te weet gekomen dat de aangetekende zending in nederland een ander codenummer had gehad en dat het pakket op 10 mei ??? zou zijn afgeleverd .zij hebben nu alle documenten van mij opgevraagd en zij gaan ginder achter de benodigde papieren en vooral handtekeningen van het nederlands postbedrijf aan. indien er van het pakket geen correcte gegevens te vinden zijn en het is spoorloos ,zou ik een vergoeding krijgen van de post.ik zou het wel héél raar vinden als het bedrijf gestopt is dat ze de tablet nog zouden afgehaald hebben op die 10'e mei ????tja, als het nog op dat postkantoor ligt ,krijg ik het retour maar ongemaakt ,dus onbruikbaar ? weet iemand of er iets aan deze praktijk van de zaak android expert kan gedaan worden ??

Bewerkt (21 mei 2013 10:04)
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2388
  • Reputatie 20
  • 16 mei 2013
  • 11:33

Ik merk dat ik steeds meer gewoon in de winkel koop. Wel iets duurder, maar ik slaap wel een stuk beter.

Ik weet niet of ik het hier zeggen mag, maar ik heb hele goede ervaringen met het bedrijf wat achter de Cherry tablets van Kruidvat zit.
(Proline weet ik niet, maar Wondermedia is prima!)

Bewerkt (21 mei 2013 10:04)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Minoes

Minoes

• Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2013
  • 21:50

jarajo;406875
weet iemand of er iets aan deze praktijk van de zaak android expert kan gedaan worden ??
Verwacht dat je weinig zal bereiken. Bedrijf is: Uitgeschreven uit het Handelsregister van Kamer van Koophandel. Mocht er wel wegen zijn, dan kunnen de kosten voor je misschien hoog oplopen. Deze kosten kan je dan beter neerleggen voor een andere tablet die in je budget pas. Leuk is het zeker niet.

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)
oplichting

oplichting

• Lid sinds 23 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2013
  • 09:51

ejsaan
Heeft iemand ervaring met de webshop AndroidExpert.nl

Ik heb daar een Android telefoon besteld maar niets ontvangen.
Op verzoeken wordt ook niet gereageerd.

Voordat iemand anders deze negatieve ervaring ook oploopt wil ik iedereen adviseren NIETS te bestellen bij androidexpert.nl.

het ziet er heel professioneel uit, maar er gebeurt niets, behalve de betaling uiteraard!!!!
Ik ben benieuwd of anderen hier ook negatieve ervaringen mee hebben.
Edwin

hier hetzelfde verhaal: tablet besteld, dat duurde even, maar toen nog wel goede klantenservice en response. Tablet in no time kapot, laadt niet bij, aangetekend opgestuurd naar een postbus in Amsterdam, daar is het ook afgehaald, en dat is inmiddels 3 maanden geleden.! op mails wordt niet gereageerd, aangetekende brief niet opgehaald van het postkantoor.
Kun je ergens melden dat dit bedrijf van geen meter klopt? zodat in ieder geval niet meer mensen de dupe worden?

Minoes

Minoes

• Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2013
  • 13:13

Kijk eens of maak melding op KlachtenKompas.
Daar staan meer meldingen en KlachtenKompas is een initiatief van de Consumentenbond.

Bewerkt (23 juni 2013 13:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren