Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ejsaan

ejsaan

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2013
  • 15:51

Heeft iemand ervaring met de webshop AndroidExpert.nl

Ik heb daar een Android telefoon besteld maar niets ontvangen.
Op verzoeken wordt ook niet gereageerd.

Voordat iemand anders deze negatieve ervaring ook oploopt wil ik iedereen adviseren NIETS te bestellen bij androidexpert.nl.

het ziet er heel professioneel uit, maar er gebeurt niets, behalve de betaling uiteraard!!!!
Ik ben benieuwd of anderen hier ook negatieve ervaringen mee hebben.
Edwin

Bewerkt (21 mei 2013 14:02)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 15 maart 2013
  • 15:58

Kvk nummer is 05078413
ff kieken

En met dat nummer kom je uit op Optimaal Nederland
https://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?zk=0&url=https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=050784130000

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Minoes

Minoes

• Lid sinds 07 oktober 2012
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2013
  • 20:21

Hoelang geleden telefoon besteld?
In Algemene voorwaarden: De bestelde artikelen worden in de regel binnen 1-5 werkdagen, na ontvangst van de betaling geleverd.
Bestaat er via aangemaakte account een overzicht te zien betreffende afhandeling/staat van bestelling.

wf.senders

wf.senders

• Lid sinds 03 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2013
  • 19:34

ejsaan;390676
Heeft iemand ervaring met de webshop AndroidExpert.nl

Ik heb daar een Android telefoon besteld maar niets ontvangen.
Op verzoeken wordt ook niet gereageerd.

Voordat iemand anders deze negatieve ervaring ook oploopt wil ik iedereen adviseren NIETS te bestellen bij androidexpert.nl.

het ziet er heel professioneel uit, maar er gebeurt niets, behalve de betaling uiteraard!!!!
Ik ben benieuwd of anderen hier ook negatieve ervaringen mee hebben.
Edwin
Antwoord van Willy Koop nooit !!!! bij Androidexpert.nl, Lange levertijden, Als het toestel niet in orde is beginnen de problemen. je moet je toestel op eigen kosten naar hem opsturen dan reageren ze niet op mails. mijn tablet al 2x opgestuurd en is nog niet in orde. Op vragen en opmerkingen reageren ze niet.
tablet gekocht op 06-01-2013 meteen moet je betalen tablet geleverd op 22-01-2013. tablet was defect opgestuurd naar diverse mail naar 4 weken terug. Nog defekt weer opgestuurd, dan blijft de tablet 1 week liggen in postbus op diverse mails geen antwoord en naar 3 weken op 2-05-2013 zonder bericht afgeleverd door Postnl, gelukkig was ik thuis. Tablet meteen uitgeprobeerd, is nog niet in orde batterij loopt nog steeds leeg. Ik heb de moed opgegeven Het is een zeer onbetrouwbare wedwinkel.

Bewerkt (3 mei 2013 19:34)
RickD

RickD

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2013
  • 19:48

ook in mijn omgeving heeft iemand slechte ervaring met deze webshop, de exacte problemen/verhaal weet ik niet meer, wel dat ook deze persoon zijn telefoon meerdere malen heeft moeten terug sturen en uiteindelijk zonder resultaat.

Bewerkt (3 mei 2013 19:48)

Met vriendelijke groet,

Rick

Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2

overige android ervaring:

HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540

Minoes

Minoes

• Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2013
  • 19:49

Als je op de KvK link klik van bericht Sander M staat nu: "Uitgeschreven uit het Handelsregister

Bij SIDN is website nog wel ”actief“ maar bij bezoek aan site: ”404 Not Found" melding.

Bewerkt (3 mei 2013 19:49)
giovanni

giovanni

• Lid sinds 03 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2013
  • 23:12

Ja mij is hetzelfde gebeurd vorige maand iets besteld betaalt
en nu hoor ik niets meer
heb gebeld email gestuurd geen reacties
1 jaar geleden heb ik daar ook iets bestelt toen ging alles goed ,snelle levering
zou graag weten wat er aan de hand is weet iemand iets meer over androidexpert

Bewerkt (3 mei 2013 23:12)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 4 mei 2013
  • 00:17

even een waarschuwing voor dat het verzand in allerlei beschuldigingen. ervaringen delen is prima, vragen stellen ook. Echter oproepen plaatsen om niks te bestellen is zonder duidelijke reden wat er eventueel aan de hand is niet toegestaan. Het gebeurd vaak genoeg dat zulke berichten worden geplaatst ondat de koper onenigheid heeft met een bedrijf . Ga in het beginsel altijd uit van een misverstand maar mocht blijken dat er op geen enkele wijze contact mogelijk is of andere duidelijke aanwijzigingen dat iets niet in de haak is, zijn daar andere instanties voor.Let hier dus aub op

is er niks bekend over een faillisement ofzo?

Bewerkt (4 mei 2013 00:17)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Minoes

Minoes

• Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2013
  • 14:39

meule;403830
even een waarschuwing voor dat het verzand in allerlei beschuldigingen. ervaringen delen is prima, vragen stellen ook. Echter oproepen plaatsen om niks te bestellen is zonder duidelijke reden wat er eventueel aan de hand is niet toegestaan. Het gebeurd vaak genoeg dat zulke berichten worden geplaatst ondat de koper onenigheid heeft met een bedrijf . Ga in het beginsel altijd uit van een misverstand maar mocht blijken dat er op geen enkele wijze contact mogelijk is of andere duidelijke aanwijzigingen dat iets niet in de haak is, zijn daar andere instanties voor.Let hier dus aub op

is er niks bekend over een faillisement ofzo?

Dat niet, alleen uitgeschreven bij KVK.
Kan natuurlijk ook zijn dat het bedrijf gestopt is zonder verdere mededeling.

Bewerkt (4 mei 2013 14:39)
jarajo

jarajo

• Lid sinds 13 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2013
  • 22:31

hier hetzelfde verhaal !dochtertje van 8 jaar heeft daar met haar spaarcentjes een tablet besteld en betaald eind januari !weken en mails later pas levering .tablet had wat bubbels onder het scherm maar wij hebben het effe aangekeken .achteraf leek het of die al gebruikt was . na nog geen 4 weken laadt deze niet meer op .adapter was zeker stuk en batterij werkte ook niet voldoende .na contact,weer via mail ,aangetekend opsturen naar hun postbus in amsterdam .dit gedaan op 19 april en niks meer gehoord.de tablet is in het postkantoor van amsterdam aangekomen op 21 april. het is vandaag 13 mei……maar volgens hen kon dat niet stuk zijn ! website inderdaad verdwenen ,nooit een nieuwsbrief aangekregen ,maar zij zijn wel gebonden aan de garantiewetgeving. Ondertussen een gepeperde mail gestuurd ,maar als ik dit hier lees mag ik niet veel hoop hebben.vindt het zo triest voor mijn dochtertje.had tevoren gegoogeld op deze firma en niks negatief gevonden. jarajo belgie

Bewerkt (21 mei 2013 10:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren