Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dAPPermarkt

dAPPermarkt

• Lid sinds 13 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 december 2012
  • 18:42

Oke het klinkt heel vreemd hoor maar kan het zo zijn dat mijn computer bestuurd wordt door mijn android, oftewel, kan het zijn dat .de bios van mijn samsung android op mijn computer is beland of andersom???? Mijn laptop tikt steeds heel vreemd. Alsof hij iets zoekt,maar dan heel snel,..lastig dit.
Ikheb mijn telefoon geroot, en kan het zo zijn dat mijn telefoon via wireless instellingen andere electronische aparatuur in huis..onder controle heeft?

Als ik ik mijn telefoon kijk via zo een root files app zie ik alles van mijn laptop er op staan en dan bedoel ik niet,pacman of paint, maar het hele windowssysteem!

Hoe het ook zij, mijn computer zegt nu geen bestuuringsysteem meer te hebben.

Wie mij helpt is een held,

Marjoleintjes

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
SGWUser

SGWUser

• Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 13 december 2012
  • 19:51

Ehm nee. Dat kan niet. Ik snap het niet, een beetje een vaag verhaal. Start je PC dan niet meer op? En wat heb je voor Windowsbestanden op je telefoon staan dan? Of ben je het forum gewoon aan het trollen?

Nexus 5 “hammerhead”

ROM: Stock 5.0
Recovery: TWRP
Kernel: franco.Kernel
Mods: MultiROM

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 13 december 2012
  • 19:59

Dit is een Android forum, dus vragen over problemen met je Windows computer is hier eigen niet op zijn plaatst.
Om je toch tegemoet te komen is het topic verplaatst naar Offtopic forum zodat mensen met verstand van zaken je wellicht kunnen helpen.

Een geroot Android toestel kan niet andere apparaten gaan ‘gijzelen’. Wat er aan de hand is is mij eerlijk gezegd een raadsel, maar wellicht dat een ander het weet.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 14 december 2012
  • 10:38

Wat een vreemd verhaal…

Persoonlijk denk ik dat er meer kans is dat er marsmannetjes van onder je bed alles aan het besturen zijn, dan dat je android iets doet.

Zoomy

Zoomy

• Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 14 december 2012
  • 13:40

*alu hoedje opzetten doet… :p

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 14 december 2012
  • 15:21

Ter info: als uw laptop tikkende geluiden maakt, en hij geeft aan dat hij geen besturingssysteem kan vinden, dan is je harde schijf om zeep. De tikkende geluiden komen van lees-armen in de schijf die flippen en overal tegenaan kloppen.

Wat ik helemaal niet snap is dat je de inhoud van de schijf op je smartphone kan zien… Via welke app zie je die staan? Kan je eventueel een print screen posten van wat je juist ziet?

1966

1966

• Lid sinds 22 maart 2012
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 16 december 2012
  • 21:21

Het een heeft inderdaad niets met het ander te maken.
Het bovenstaande antwoord is het meest plausibele, de harde schijf is index en zal serieus aandacht moeten hebben.
Dat je android je hardeschijf kan inzien is op zich niet zo byzonder, doch kan deze geen wijzigingen aanbrengen waar je normaal administratorrechten of ownership van moet hebben.

Dat je android deze index nog ziet is dat deze vermoedelijk nog niet gerefreshed is.
Het is of het bovenstaande of ik ga mee met antwoord nr2

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren