Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Bellefleur

Bellefleur

• Lid sinds 01 december 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 december 2012
  • 12:52

Ik ben een gloednieuwe gebruiker/user van android dus ook de playstore is een speelveld. Maar er zijn zoveeeeeel apps.

Maar goed, ik heb hier al goede aanbevelingen gezien en die volg ik dan weer op. Of verwijder toch weer

Maar ik heb nog niet iets gevonden waarmee ik een foto kan maken van al mijn pasjes en die op kan slaan in een app. Beveiligd natuurlijk met een wachtwoord maar waar ik al die pokkedingen overzicht kan bewaren, event met eigen pincode of aanvullende info.

dus bij de niet vaak gebruikte bankpasje/CC de pincode en bij die van de inboedelverzekering de vervaldatum enz enz Ik heb iets gevonden bij Zilveren Kruis Achmea maar ik vind die niet compleet en heel lastig dat ik bijv geen backup kan maken dat als ik mijn telefoon onverhoopt ooit kwijtraak, ik die gegevens nog wel in dropbox of pc heb.

Ik kan me niet voorstellen dat niemand hieraan gedacht heeft. Maar vinden kan ik het niet, en mijn engels is niet voldoende om daar een mooie andere kreet voor te bedenken.

Dus mijn vraag is: is er zoiets?

Bewerkt (24 april 2013 15:59)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 8 december 2012
  • 19:59

Keepass, google er maar eens op……..

Bewerkt (24 april 2013 15:59)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Bellefleur

Bellefleur

• Lid sinds 01 december 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 15:38

Dat lijkt er al aardig opAlleen weer een boel invoerwerk. Eens kijken of dat anders kan in excel en dan importeren. Bedankt voor de tip.

maar er is dus nog niet iets wat lijkt op de app van Zilveren Kruis maar dan beter?? Vooral de afbeelding van pasje bijvoegen is lekker makkelijk…

Maar ik ben al blij met deze tip hoor!

Bewerkt (24 april 2013 16:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren