Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Da_BomB_C4

Da_BomB_C4

• Lid sinds 29 oktober 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2012
  • 18:32

Hallo Adroiders!

Ik ben Dennis. Ik studeer bedrijfskundige informatica aan de Hogeschool Rotterdam. Deze opleiding heet sinds kort business IT & management. Ik doe een 3 jarig traject i.p.v. 4 jaar omdat ik vrijstelling voor mijn stage heb. Ik zit nu in het 3e jaar waarin ik de minor “ondernemen” doe. In februari ga ik een half jaar af studeren.

Voor mijn minor ondernemen volg ik een vak genaamd “marktonderzoek”. Hierbij moeten we onderzoek doen naar een product dat wij (zogenaamd) zelf op de markt gaan brengen. Hiervoor moet ik een enquête houden. De doelgroep is voorlopig vast gesteld op: Nederlander tussen de 12 en 50 die een mobiele telefoon hebben.

Het zou mij enorm helpen als jullie mijn vragenlijst even zouden invullen, het kost hooguit 5 minuten.

De enquête gaat voornamelijk over beschermhoezen, maar als je geen beschermhoes gebruikt helpt het toch enorm als je meedoet.

De link naar de digitale vragenlijst is: Enquête

Als ik een soortgelijke dienst terug kan bewijzen, of als je vragen hebt over de opleiding laat het dan even weten.

Hartelijk dank !

Bewerkt (24 april 2013 15:46)
Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2012
  • 18:36

Ik heb 'm voor je ingevuld, alsjeblieft!

Da_BomB_C4

Da_BomB_C4

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2012
  • 18:41

Hartelijk bedankt Froony!

PS: voordat je een enquête op dit forum mag plaatsen moet je eerst toestemming aan de administrator vragen.

EDIT:
Hey, cool jij hebt ook een Giogoede telefoon met goede prijs/kwaliteitsverhouding hé?

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 29 oktober 2012
  • 19:23

Ik heb deze voor je ingevuld

Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2012
  • 20:05

Da_BomB_C4;352503
Hartelijk bedankt Froony!

PS: voordat je een enquête op dit forum mag plaatsen moet je eerst toestemming aan de administrator vragen.

EDIT:
Hey, cool jij hebt ook een Giogoede telefoon met goede prijs/kwaliteitsverhouding hé?

Haha jazeker

Hoeveel mensen heb je ongeveer nodig voor je enquete trouwens?

Da_BomB_C4

Da_BomB_C4

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2012
  • 20:44

Bedankt Mrjraider,

@Froony: ik heb 188 mensen nodig voor een representatief onderzoek met 90% betrouwbaarheid en een steekproefmarge (standaardafwijking) van 6%.

Om dit uit te leggen heb ik het volgende voorbeeld uit een presentatie van school gehaald:

Uit onderzoek onder 1068 respondenten blijkt dat 40% van de Nederlanders wil korten op de toelage van de koningin.

Hierbij is de betrouwbaarheid van 95% toegepast en een standaardafwijking van 3%. Dus in werkelijkheid 37-43% v/d Nederlanders doet deze uitspraak, met betrouwbaarheid van 95%.

Deze cijfers vul je in in een formule en daarmee bepaal je van te voren hoe exact je de cijfers wilt hebben. Aangezien economie niet mijn hoofdrichting is, maar management en ICT, mogen wij een vereenvoudigde formule gebruiken (die volgens mij helemaal niet meer klopt) Maar het komt er op neer dat als ik 188 ingevulde enquêtes heb dat de docent erg te vrede zal zijn en overtuigd van de uitkomsten. Ik zit nu rond de 150. Sorry een lange uitleg voor een simpel antwoord

EDIT: Hey daarnet had je in je onderschrift een andere ROM staanben je ze allemaal aan het testen ?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren