Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Da_BomB_C4

Da_BomB_C4

• Lid sinds 29 oktober 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2012
  • 18:32

Hallo Adroiders!

Ik ben Dennis. Ik studeer bedrijfskundige informatica aan de Hogeschool Rotterdam. Deze opleiding heet sinds kort business IT & management. Ik doe een 3 jarig traject i.p.v. 4 jaar omdat ik vrijstelling voor mijn stage heb. Ik zit nu in het 3e jaar waarin ik de minor “ondernemen” doe. In februari ga ik een half jaar af studeren.

Voor mijn minor ondernemen volg ik een vak genaamd “marktonderzoek”. Hierbij moeten we onderzoek doen naar een product dat wij (zogenaamd) zelf op de markt gaan brengen. Hiervoor moet ik een enquête houden. De doelgroep is voorlopig vast gesteld op: Nederlander tussen de 12 en 50 die een mobiele telefoon hebben.

Het zou mij enorm helpen als jullie mijn vragenlijst even zouden invullen, het kost hooguit 5 minuten.

De enquête gaat voornamelijk over beschermhoezen, maar als je geen beschermhoes gebruikt helpt het toch enorm als je meedoet.

De link naar de digitale vragenlijst is: Enquête

Als ik een soortgelijke dienst terug kan bewijzen, of als je vragen hebt over de opleiding laat het dan even weten.

Hartelijk dank !

Bewerkt (24 april 2013 15:46)
Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2012
  • 18:36

Ik heb 'm voor je ingevuld, alsjeblieft!

Da_BomB_C4

Da_BomB_C4

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2012
  • 18:41