Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

unhappy

unhappy

• Lid sinds 04 oktober 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 11:28

allen hartelijk dank voor de reacties.

Het oorspronkelijke bericht heb ik verwijderd.

Bewerkt (24 april 2013 15:38)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1427
  • Reputatie 70
  • 4 oktober 2012
  • 11:32

1. Whatsapp werkt niet met codes, het is een (tot nu toe) gratis app.
2. Zoek als de gesmeerde bliksem een andere vriendin.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 12:22

Je krijgt wel een activatiecode, om je telefoonnummer te bevestigen. Maar je kan toch niet met twee accounts op één telefoon werken, en waarom zou je sowieso een andere account maken om met anderen te praten?

Daarnaast: Waarom leest ze jouw sms'jes?

Conclusie: Ze is paranoïde ofzo, man… Ik zou wegrennen.

wimbo1977

wimbo1977

• Lid sinds 10 mei 2012
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 12:26

Dump die muts

unhappy

unhappy

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 14:06

bassie1995;344553
Je krijgt wel een activatiecode, om je telefoonnummer te bevestigen. Maar je kan toch niet met twee accounts op één telefoon werken, en waarom zou je sowieso een andere account maken om met anderen te praten?

dank voor de reactie.
kun je idd niet 2 accounts op 1 telefoon hebben?
met een andere simkaart zou dat toch wel kunnen, of ook niet?

dit is voor mij een serieuze zaak, ik wil graag
technische info om dit op te lossen.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1427
  • Reputatie 70
  • 4 oktober 2012
  • 14:24

Ik heb begin deze week Whatsapp geïnstalleerd op de phone van mijn slapie. Geen code gezien, wel een beginscherm waarin je je telefoonnr. etc. moet invullen. Whatsapp is gekoppeld aan je telefoonnummer. Heb je meerdere telefoons met elk een ander nummer, dan heb je even zoveel verschillende Whatsapp accounts. Simpel. Op de site van Whatsapp zelf staat ook genoeg info, heb je er al eens aan gedacht om daar eens te kijken?

Door de vraagstelling begin ik me af te vragen of je vriendin het echte probleem is of dat je zelf naar een manier zoekt om met iemand contact te hebben zonder dat je vriendin er achter mag komen. In beide gevallen is het een “relatie” die tot mislukken gedoemd is, dus waarom er energie in steken en niet de verstandige weg bewandelen: kappen? Het is maar een idee…..

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

unhappy

unhappy

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 14:37

Tucker;344586
Ik heb begin deze week Whatsapp geïnstalleerd op de phone van mijn slapie. Geen code gezien, wel een beginscherm waarin je je telefoonnr. etc. moet invullen. Whatsapp is gekoppeld aan je telefoonnummer. Heb je meerdere telefoons met elk een ander nummer, dan heb je even zoveel verschillende Whatsapp accounts. Simpel. Op de site van Whatsapp zelf staat ook genoeg info, heb je er al eens aan gedacht om daar eens te kijken?

Door de vraagstelling begin ik me af te vragen of je vriendin het echte probleem is of dat je zelf naar een manier zoekt om met iemand contact te hebben zonder dat je vriendin er achter mag komen. In beide gevallen is het een “relatie” die tot mislukken gedoemd is, dus waarom er energie in steken en niet de verstandige weg bewandelen: kappen? Het is maar een idee…..

ook bedankt voor de reactie, zoals ik al zei wil ik graag technische info, geen reacties over mijn relatie. Mijn vraag is oprecht.
De site van whatsapp is niet echt duidelijk over meerdere accounts, maar in ieder geval is het dus wel mogelijk om met een andere simkaart op dezelfde telefoon een ander whatsapp account te gebruiken?

en..is het mogelijk dat ik de whatsappcode voor haar account op mijn telefoon heb ontvangen???

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 4 oktober 2012
  • 15:21

Zoals al eerder gezegd werkt whatssap met telefoonnummers en niet met accounts, hoe dat zit als je je sim kaart vervangt dat weet ik niet. Zou je moeten proberen .sterkte !

unhappy

unhappy

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 15:52

DaveDH;344594
Zoals al eerder gezegd werkt whatssap met telefoonnummers en niet met accounts, hoe dat zit als je je sim kaart vervangt dat weet ik niet. Zou je moeten proberen .sterkte !

dank voor de reactie, inderdaad wordt je telefoonnummer geregistreerd en met een andere simkaart heb je een ander telefoonnummer dus zou je logischerwijs ook een ander “account” hebben.
Ik heb geen andere simkaart om dit te testen maar ik neem maar aan dat dit wel kan.

wat betreft de sms met whatsappcode die ik op mijn telefoon ontving: dit snap ik nog niet, het kan niet de code zijn voor mijn eigen whatsapp want die had ik al twee weken eerder geinstalleerd en gebruikt, dus moet het een code zijn voor het telefoonnummer van mn vriendin, maar is dat dan mogelijk????

Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 17:08

als je echt tech info wil,
zou je het bij WhatsAppen.nl | Alles over WhatsApp Messenger in het forum moeten vragen..
of op WhatsApp Forum • Forumoverzicht
weet niet of ze net zo snel zijn met reageren hier maar toch..
enfin.
1 simkaart 1 whatsapp account..
ook met dual sim(1 nummer 2 simkaarten)(bv 2 smartfoons met 1 nummer)
kan je maar op 1 telefoon je whatsapp draaien..

maar succes.. en laat wat weten..
help je ons ook weer mee

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren