Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Samsung

Samsung

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2012
  • 11:57

Beste lezer,

Voor twee weken terug kwam mijn collega met haar Samsung Galaxy S3 naar mij toe dat het touchscreen niet reageerde en het scherm wat vage kleurde vertoonden, zonder dat de telefoon ergens tegen aan is gekomen of gevallen.
Klantenservice KPN gebeld en het toestel zou opgehaald worden voor reparatie. Zo gezegd, zo gedaan.

Echter mailt KPN nu terug dat het toestel beschadigd zou zijn door stoten of vallen en dat de repatiekosten ruim €200,- zullen bedragen. Dat is natuurlijk onzin. Je gaat geen geld betalen als je toestel niet door jouw schuld is gevallen etc. Maar de volgende vraag: wat kan je KPN hierover terug mailen? En is er een verklaring voor dat het toestel op deze manier stuk is gegaan? Hopelijk weten de lezers hier meer raad.

Bewerkt (24 april 2013 15:38)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6016
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 3 oktober 2012
  • 12:03

De vraag gaat niet over een kapot S3 scherm, maar over hoe om te gaan met twijfelachtige reparatiekosten. Op zich een aardige vraag, echter niet S3 of zelfs Android gerelateerd. Om die reden verplaatst naar Offtopic forum. Wellicht goed om je titel beter aan te laten sluiten bij deze vraag (kan door eerste bericht te bewerken -> meer opties)

Peter_S3

Peter_S3

• Lid sinds 30 september 2012
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2012
  • 12:03

Volgens mij zitten er sensoren in de S3 gebouwd die zaken als waterschade en schokken registreren.

Ik zou mailen dat het toestel niet gevallen is en je een onderbouwing van hun diagnose wenst.

Samsung

Samsung

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2012
  • 12:37

Deze vraag is wel degelijk S3 gerelateerd en daarom vind ik je reden van verplaatsing ook grote onzin. Het gaat om een specifiek toestel vraag, de S3 waarvan het scherm stuk gaat en ik vraag tevens of iemand daar een verklaring heeft. Ik citeer: 'En is er een verklaring voor dat het toestel op deze manier stuk is gegaan? Hopelijk weten de lezers hier meer raad.'
Ook twijfel ik niet over de reparatiekosten, want die zullen ongetwijfeld die circa 200 euro bedragen.
De moderator uit hangen om moderator te spelen gaat me een beetje ver. Maar in die zin zullen wij vast verschillen van mening en jij bent de moderator (lees: baas) dus we laten het vast zoals het is.

@Peter_S3
Bedankt voor je antwoord. Dat lijkt me inderdaad een goed idee om te doen.

Joram

Joram

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2012
  • 13:51

Dit is niet S3 specifiek, want het heeft geen specifieke betrekking tot dit toestel.
Jij beschrijft een geval toestel voor reparatie gedaan, reparateur zegt eigen schuld> geschil want volgens jou is dit niet zo.
Jij vraagt om hulp wat te doen met dit geval, niet om hulp met een probleem met je toestel.

En wat betreft je citaat, dat kan niemand zeggen. Er gaat zoveel spontaan kapot met apparaten, wij kunnen niet zeggen waarom dat scherm niet meer lekker werkte.

Hopelijk zie je dit zelf ook in

Ik zou ze even bellen, aangezien je dan meer duidelijk kan maken dan met een mailtje.

SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1

pr1v4t3sn4rf

pr1v4t3sn4rf

• Lid sinds 05 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2012
  • 14:13

Voor het geval dat je de reparatie niet vergoedt krijgt heb ik hier gelinkt naar een verkoper van het onderdeel wat je zoekt.
https://www.rounded.nl/mobiele-telefoons/samsung-nl/samsung-i9300-galaxy-s-3.html

veel succes met de reparatie en ik hoop dat je het vergoedt krijgt!

Bewerkt (24 april 2013 15:39)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren