Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

HBP

HBP

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 20 september 2012
  • 22:29

Helaas heeft Dynafix een slechte naam omdat ze vaak toestellen vergeten, waardoor ze lang op de plank blijven liggen, en de reparatie daardoor onnodig lang.duur. Dit is trouwens niet iets wat ik alleen op internet tegenkom, bij een aantal collega's en in mijn vrienden/familiekring kom ik dezelfde frustraties ook nog wel eens tegen.

@Suusjegrond ik heb mijn toestellen altijd via de winkel op laten sturen, de laatste keer ( weliswaar garantiegeval) via de koerier van de verzekering op laten halen. Bedenk me ineens dat ik ook nog eens een LG vieuwty 2 keer voor het zelfde euvel heb mogen opsturen, ook weer 5 weken kwijt. Het is trouwens niet.zo dat alle toestellen naar de reparatie terug zijn geweest, sommige telefoons hielden het.wel netjes uit… :-p

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

Dus!

suusjegrond

suusjegrond

• Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 20 september 2012
  • 22:38

Zag nu dat status aangepast is naar verstuurd naar klant/winkel!
Dus morgen maar eens bellen of hij binnen is!
Ben helemaal happy!!!!
Had dit nooit verwacht en er ook echt van geleerd!

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 20 september 2012
  • 22:56

Mijn vorige telefoon (HTC Desire) gaf problemen doordat hij uit zichzelf opnieuw startte. Na telefonisch contact met HTC zou het aan het moederboord liggen. Hij werd opgehaald door Dynafix. Ik moest de achterklep eraf laten, batterij, sim en sd thuis houden.
In een noppen enveloppe en weg was ie.(opgehaald)
Binnen een week had ik hem terug, moederboord was vervangen. Netjes terug, in een stevige verpakking en geen schade.
Tot zover geen klachten, en ik kon zien dat het echt gedaan was, middels de terminal app.(ik had PVT4 en dat was een PVT1 geworden)

Echter was het probleem daarmee niet opgelost. De problemen begonnen alweer tijdens het opnieuw instellen van het toestel. Weer uitvallen. Dus weer contact opgenomen met HTC en nu zou het ook nog wel de SIM kaart kunnen zijn. Ik geloofde er geen fluit van, maar toch een nieuwe SIM aangevraagd bij de provider. En wonder boven wonder, daarmee was mijn spontane reboot probleem opgelost.

Eigenlijk een slecht verhaal, maar Dynafix heeft de opdracht van HTC gewoon goed en netjes uitgevoerd. HTC was in deze de mindere partij door eerst een dure moederboord swap uit te laten voeren voordat de uiteindelijke en veel goedkopere nieuwe SIM kaart oplossing werd gesuggereerd.

Ze hebben er echter niet van geleerd. Ik heb nog contact gehad met ze om bovenstaande aan hun verstand te pulken, maar daarna heb ik op AW zelf nog 2 soortgelijke gevallen gelezen. Dus ze luisteren wel, zijn het met je eens dat ze beter eerst de simpele en makkelijke oplossingen moeten voorstellen ipv een gebruiker een week of langer zijn toestel kwijt te laten zijn maar ze doen er dus niks mee.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 20 september 2012
  • 23:04

Sander: stel dat het nu eens andersom geweest was. Dat je dus eerst een nieuwe kaart had moeten aanvragen (en betalen?) maar dat dat niet hielp. En dat je dan vervolgens alsnog je telefoon op moest laten halen voor reparatie. Dan had je achteraf toch ook met een slecht gevoel rondgelopen over een uitgave die in jouw optiek niet nodig was?

Het is overigens helemaal niet gezegd dat met alleen een andere kaart het euvel al opgelost was geweest - misschien was het wel een combinatie van beide. En last but not least… wedden dat ze ook aan de software hebben gerommeld?

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 20 september 2012
  • 23:17

Zoals ik het van Sussje lees …. valt t mee , erg mooi zoon trackings proces ! Jow geef het nog een dag , of anders morgen die lui bellen en ze achter hun reet aan zitten .

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 20 september 2012
  • 23:30

Ik heb niet voor de nieuwe SIM hoeven te betalen, service van HI.
Maar dat had wel de logische volgorde geweest van handelen.

Rommelen met software? Tja die stond 2 updates vroeger als de laatste OTA van HTC destijds. En was gelijk geupdate zodra hij weer internet had. Daarna weer een custom ROM erop en nog een goed jaar lol van gehad. Heb nu een paar maanden een Galaxy S2(gewoon omdat het kon). Maar heb op vakantie toch maar de ‘reserve’ telefoon; Desire meegenomen en hij deed het gewoon prima.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

suusjegrond

suusjegrond

• Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 21 september 2012
  • 16:59

Heb hem vandaag kunnen ophalen en hij werkt weer perfect!
Best snel eigenlijk!

suusjegrond

suusjegrond

• Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 19:47

Ze hebben hem blijkbaar wel niet getest want mijn microfoon werkt dus niet!

Denk dat ik dat maar zo laat repareren!

Bewerkt (24 april 2013 15:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren