Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

  • ASUS ZenFone 6

  • OnePlus 7 Pro

  • Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

suusjegrond

suusjegrond

  • Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • #1
  • 19 september 2012
  • 19:07

Wie heeft er ervaring met het repareren van de Note?
Bij mij deed ie helemaal niks meer en als ik het nu goed begrijp is ie gerepareerd!
Wat ik maar niet durfde te hopen!

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • #2
  • 19 september 2012
  • 19:17

Ervaringen over Dynafix zijn niet specifiek voor de Note, daarom verplaatst naar: Offtopic forum

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

DaveDH

DaveDH

  • Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • #3
  • 20 september 2012
  • 06:19

uuuuuuuhhhhhh ????? Hij is nu dan toch gerepareerd ? wat is nu je vraag dan ? Of Heb je de melding gekregen dat hij gerepareerd is en je hebt m nog niet ? In dat geval zuls je gewoon geduld moeten hebben tot je hem weer in je handen hebt :}

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
suusjegrond

suusjegrond

  • Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • #4
  • 20 september 2012
  • 07:06

Nee ik heb hem nog niet terug! De vorige keer is het 6 weken daar geweest en kwam hij terug zonder dat ze iets er aan gedaan hadden omdat ze de bon niet hadden(die er wel bij was).
Haha maar ben ind ongeduldig! Maar mis hem al 2,5 maanden!
Ze hebben nu status aan gepast en hebben dus een boardswap gedaan!

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
bassie1995

bassie1995

  • Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • #5
  • 20 september 2012
  • 07:23

Ik heb min SGS III met de bekende schermfout (stof aan de randen) niet naar Dynafix opgestuurd. Dit omdat ik er zoveel slechts over las…

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
suusjegrond

suusjegrond

  • Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • #6
  • 20 september 2012
  • 07:42

Deze keer is alles perfect verlopen! Behalve dan dat ik ongeduldig werd!
Ik moet eigenlijk heel dankbaar zijn want door mijn eigen fout was ie kapot!
Tja ik had ook niet veel goeds gelezen! Maar had geen andere keus! En daarbij.zeuren doen mensen graag maar complimenten zijn zeldzaam te vinden op internet!

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
HBP

HBP

  • Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • #7
  • 20 september 2012
  • 16:46

Ik heb nu met 3 merken telefoons ontzettende problemen gehad met Dynafix, Nokia 6600 die je 3 keer terug krijgt en dan na 16 weken van Vodafone uiteindelijk een nieuw toestel krijgt, HTC Desire 3e keer pas werkend terug krijgen omdat ze 2 keer vergeten het probleem te verhelpen,6 weken, en uiteindelijk de Note 2 keer opgestuurd en de 1e keer -aantoonbaar- niks aan gedaan. Maar met de Note duurde het na veel heen en weer gemaild te hebben maar 4 weken, dus er zit al verbetering in ( is het.sarcasme een beetje duidelijk ?) .

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

Dus!

suusjegrond

suusjegrond

  • Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • #8
  • 20 september 2012
  • 17:02

Nou dan heb je sowieso veel pech met telefoons! ;-)
Stuur je ze altijd zelf op naar hun?

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Mrjraider

Mrjraider

  • Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • #9
  • 20 september 2012
  • 19:13

Dat je veel slechte verhalen over Dynafix hoort is logisch, mensen posten eerder wat negatiefs dan iets positiefs. Wat ik hiermee bedoel is dat mensen sneller klagen dan complimenteren
Verder is Dynafix zo slecht nog niet, wel mogen ze eens wat sneller zijn. Een telefoon die voor een defecte knop werd opgestuurd en pas na 5 weken terug?
Beetje sloom..

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
suusjegrond

suusjegrond

  • Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • #10
  • 20 september 2012
  • 19:22

Dat is ook zo wat je zegt!

bij mij valgt het wel mee! Alleen nu blijft hij die status staan.


STATUS DATUM / TIJD Order - Volledig ingevoerd 7-9-2012 15:38:26 Order - Bevestigd 7-9-2012 15:38:33 Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 14-9-2012 10:37:37 Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 15-9-2012 9:30:57 Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 15-9-2012 9:30:58 Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 17-9-2012 7:45:48 Reparatie repair center - In behandeling 17-9-2012 11:25:43 Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 17-9-2012 11:28:36 Reparatie repair center - In behandeling 18-9-2012 10:50:48 Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 19-9-2012 12:45:16 Reparatie repair center - Voltooid 19-9-2012 12:45:16 Logistiek - Product klaar voor retourzending 19-9-2012 18:46:47

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren