Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 25 augustus 2012
  • 22:26

Tucker;327757
De een houdt van de moeder en de ander van de dochter, moet kunnen …
En weer een een ander van de vader ….. :p

Keuzes zat en veel mensen willen het beste voor zichzelf en hebben moeite toe te geven dat ze wellicht niet het beste hebben een dus“verlies” draaien en niet bij de elite horen, en daarom vallen de hardcore fan boys de tegenstanders ( iedereen die een andere toestel hebben) aan om die af te zwakken zodat zij als winnaar uit de bus komen . Die zie je veel en vaak voorkomen, en niet alleen met gadgets. Wanneer accepteert nu eens eindelijk iedereen dat men gewoon bij moet zijn met hetgeen hij/zij heeft en bij moet zijn voor de ander als hij/zij ook bij is ….

Bewerkt (24 april 2013 15:28)
fransb

fransb

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2012
  • 14:42

Ik denk dat het hele fanboy gebeuren niet bij Google/Apple wegkomt maar bij Microsoft. Dit bedrijf straalt een arrogantie uit die er niet om liegt: “wij beheersen de wereld, dus al het andere moet we slecht zijn.” De Mac is voor MS fanboys altijd speelgoed geweest. Toen de PDA opkwam was CE voor de MS fanboys geweldig en was Palm speelgoed.

Ik heb meerdere malen discussies gehad met een MVP, waarbij ik aangaf waar Microsoft (volgens mij) de plank misgeslagen heeft. Dit ontaarde steeds weer in een fanboy-achtige reactie, waar ik toch het lef vandaan haalde om MS ‘aan te vallen’. Bijvoorbeeld over de AppStore: Mijn voorspelling dat WP7 geen succes zou worden omdat er (nog) geen apps voor waren ontaarde in een reactie dat potentiele smartphone gebruikers helemaal geen apps willen en oh ja, voordat de AppStore bedacht werd had Microsoft allang een eigen Marketplace. Uiteraard interesseert het me geen hol dat MS eerder was met een Marketplace, ze hebben er indertijd gewoon niets mee gedaan en het is nu wel duidelijk dat zowel iPhone als Android zo'n succes zijn juist vanwege hun enorme apps-databases. En WP7 wordt ondertussen al weer versneld afgeschreven door MS om met WP8 nog weer even helemaal opnieuw te beginnen.

Ik gebruik zowel Apple als Android als Microsoft producten. Ik zie overal de voordelen als de nadelen van. Maar ik merk dat kritiek hebben (een nadeel benadrukken dus) al snel een overtrokken reaktie uitlokt die nergens op slaat. “De iphone is duur” snap ik ook wel, maar ga hem dan asjeblieft niet vergelijken met een Android phone van 100 euro. Wees dan ook zo reeel en vergelijk hem met bijv. een SGS3. en vind je hem dan nog te duur dan koop je toch lekker een SGS3?

Bewerkt (24 april 2013 15:28)
Koen12344

Koen12344

• Lid sinds 11 juni 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 13:04

Voor beide systemen valt inderdaad wat te zeggen, maar men komt nooit met goede argumenten. Vaak komt het van de kant van de Apple gebruikers: “Apple IS gewoon beter dan Android”. Ik vind het bijna eng hoe sommige Apple fanboys anderen proberen te overtuigen van de producten van Apple.

Ik doe liever marktonderzoek voor ik iets koop. Ik bekijk reviews, specificaties, vergelijk prijzen en ga niet als een schaap kopen wat iedereen koopt.

Ik denk dat mensen simpelweg hun aankoop willen verdedigen, wat uitmond in zulke flamewars.

Bewerkt (24 april 2013 15:29)
RickD

RickD

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 12 september 2012
  • 19:32

De reden voor mij om niet voor een iphone te gaan is keuze, die heb je namelijk met Apple niet of zeer beperkt.
Wellicht dat Apple of windows wel beter voor mij is maar toen ik voor een smartphone ging kijken zag ik dat er voor Android gewoon veel en veel meer keuze is en er steeds meer bijkomen.

De keuze plus de openheid van Android maakt het zo groot.

Ik mag graag reviews bekijken op youtube over android smartphones en ook daar zie je een hoop haantjes gedrag.

Bewerkt (24 april 2013 15:33)

Met vriendelijke groet,

Rick

Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2

overige android ervaring:

HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 16 september 2012
  • 20:45

Oeps wel erg groot.. :$

Bewerkt (24 april 2013 15:34)
mg20023

mg20023

• Lid sinds 16 september 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 september 2012
  • 20:51

Het groote verschil tussen Android en IOS6 is de Auto Correct had de laaste keer ook dat de Auto Correct van het woord Foto werdt Foot gemaakt

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6182
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 16 september 2012
  • 20:55

@ Mrjraider,

Ik heb jouw foto verwijderd aangezien die niet echt thuishoort in deze discussie. Dit is namelijk juist geen (zoveelste) bashing topic en over diezelfde foto loopt al een topic

jalumi

jalumi

• Lid sinds 14 september 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 17 september 2012
  • 13:22

Ik heb een ipad 3 en een HTC One X. Ik vind het allebei prima. Nu ben ik niet zo,n techneut met dit spul, en dus meer een gebruiker, maar ik heb voor de HTC gekozen omdat ik de iphone 5 op papier tegen vind vallen, en hij waarschijnlijk erg duur wordt. Maar voor beiden valt wat te zeggen. Het vervelende van apple is wel dat er geen flash opzit.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren