Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

aroe

aroe

• Lid sinds 13 maart 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 10:00

Ik heb een Google+ Uitnodiging gekregen en kan dus inloggen op de google+ App. Veel dingen testen kan ik niet want vrienden hebben geen uitnodiging gehad. Hier een paar screens van de applicatie.

Startscherm als je ingelogd bent.

Familie en Vrienden.

Foto's

Cirkels

Huddle
Verder kan ik er nog weinig over zeggen. Want je kunt er nog niet zo veel mee daarom is het ook TestFase

Bewerkt (1 juli 2011 10:00)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 10:33

http://www.youtube.com/watch?v=xwnJ5Bl4kLI

Google heeft haar nieuwe netwerk site gelanceerd en gaat daarmee de concurrentie aan met Facebook. Ik heb me geregistreerd op een moment dat registratie even open was. Ik weet niet of de registratie nu al helemaal open is aangezien hij steeds over testcapaciteit zit.

Ik vroeg me af wie van jullie dit al heeft en wat jullie hiervan vinden. Ga je een profiel aanmaken? Zou Google+ een goede concurrent kunnen zijn voor Facebook of wordt dit een flop? Wat zijn je bevindingen als je al een profiel hebt aangemaakt?

Ikzelf ben echt onder de indruk hoe alles in elkaar zit. Je kan werkelijk (zoals we gewend zijn van Google) alles aan je profiel linken. Je latitude locaties, picasa albums, google chat, gmail, Buzz etc. En de AndroidApp ziet er echt heel erg gelikt uit naar mijn mening. Erg uitgebreid. En als je het mij vraagt zit het allemaal zoveel beter in elkaar als dat Facebook zit.

De optie hangout spreekt mij zeer aan. Dit is een videogroep die je kan starten waar al je kennissen (of andere geselecteerde kringen) zo bij kunnen schuiven als een publieke chat voor de geselecteerde kring. Er komt een bericht op je “wall/berichtenbord” waar te zien is dat je live bent. Dit is 1 van de opties die mij erg aanspreekt, omdat het voor mij heel erg nuttig kan zijn. Dit is een hele goede stap in de richting van samenwerken op afstand. Natuurlijk bestaan er al varianten. Maar dit zit dan natuurlijk in Google+ in de bundel.

Maar is Google+ te ingewikkeld voor de gemiddelde consument die alleen maar geïnteresseerd is laten weten wat hij of zij doet? Ik denk dat het gewenning is en dat het vanzelf komt. We gaan tenslotte steeds meer social media gebruiken en het wordt eens tijd dat het allemaal bij elkaar komt. Ik vind Google+ een hele goede stap in de richting van het combineren van zakelijk en privé met 1 profiel.

Ik heb zelf nog niet alles geprobeerd in Google+ en ik ben voorlopig ook nog wel bezig met ontdekken. Maar ik zou graag jullie mening willen horen hierover en wat jullie ervaringen zijn met Google+ mits je je al hebt kunnen registreren.

Quinten

Bewerkt (1 juli 2011 10:33)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 10:54

Hey…daar is mijn Google+ vriendje

Die google+ app is inderdaad helemaal klasse.
Maar verder ben ik ook nog dingen aan het ontdekken.

Bewerkt (1 juli 2011 10:54)

Samsung Galaxy S8+

galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 11:00

Misschien kun je vriendjes worden met Quinten, want die heeft dezelfde app en ook daar een topic over gestart: http://www.androidworld.nl/forum/offtopic-forum/19868-google-plus.html. Veel plezier

Bewerkt (1 juli 2011 11:00)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 11:14

Op een andere plek op dit forum zit er nog eentje: http://www.androidworld.nl/forum/android-applicaties/19867-google-applicatie.html .

Bewerkt (1 juli 2011 11:14)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 11:15

Quinten…waarom kan jij wel uitnodigen en ikke niet ?
Als ik wil uitnodigen staat er dat uitnodigingen via email binnenkort beschikbaar komt. Maar jij hebt mij toch ook via email uitgenodigt ?

Bewerkt (1 juli 2011 11:15)

Samsung Galaxy S8+

Edwin

Edwin

• Lid sinds 28 juli 2009
  • Berichten 603
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 11:18

Zo ver ik kan beoordelen nu is het een top idee van Google, en zou het best wel eens een hele hoop andere diensnten overbodig maken.

Bewerkt (1 juli 2011 11:18)

SGS5 - stock

Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 1 juli 2011
  • 11:25

Mag ik een invite? (a)

Ow, en Facebook is ook lastig om te leren voor de gemiddelde consument. Maar als al je vrienden het doen ben je bereid om er tijd in te steken.

Bewerkt (1 juli 2011 11:25)
Quinten

Quinten

• Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 11:26

AVS;186952
Quinten…waarom kan jij wel uitnodigen en ikke niet ?
Als ik wil uitnodigen staat er dat uitnodigingen via email binnenkort beschikbaar komt. Maar jij hebt mij toch ook via email uitgenodigt ?

Ik denk dat die uitnodiging vanzelf gegaan is. Ik heb jou in mijn Google contacten natuurlijk en ik kon jou dus wel al zien bij voorgestelde contacten en heb jou vanaf daar in mijn vriendenkring gesleept. Ik denk dat je op dat moment een invite krijgt.

Anders weet ik het verder niet ik heb zoveel gedaan en geprobeerd al. Ik denk dat Google+ net als Facebook verschillende opties heeft waarbij er automatisch een email wordt verstuurd naar de betreffende contacten. Dat kan goed zijn maar ook vervelend in sommige gevallen. Ik spit zo ook even mijn notificatievoorkeuren door op Google+.

Bewerkt (1 juli 2011 11:26)
Quinten

Quinten

• Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 11:28

fifarunnerr;186955
Mag ik een invite? (a)

Ow, en Facebook is ook lastig om te leren voor de gemiddelde consument. Maar als al je vrienden het doen ben je bereid om er tijd in te steken.

Hier kan je je registreren:
https://plus.google.com/up/start/?continue=https://plus.google.com/&type=st&gpcaz=da49ae23

Een invite kan ook verstuurd worden naar mail. Maar als er hier op de website staat dat er tijdelijk te weinig capaciteit is dan staat dat ook in een uitnodiging via de mail.

Bewerkt (1 juli 2011 11:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren