Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 24 mei 2011
  • 18:33

DEN HAAG - Minister Maxime Verhagen (Economische Zaken) legt zich neer bij een wens van een meerderheid in de Tweede Kamer dat telecombedrijven geen extra geld mogen vragen aan consumenten voor het gebruik van bepaalde internetdiensten op hun mobiele telefoon.

Verhagen verbiedt heffing op mobiele diensten | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Yeah!

Bewerkt (24 mei 2011 18:33)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 18:35

Je was me net voor.

Net goed!

Bewerkt (24 mei 2011 18:35)
Doc!

Doc!

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 18:37

Hebben mijn 15 seconds of fame op 3FM bij de NOS toch nog nut gehad

Bewerkt (24 mei 2011 18:37)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 24 mei 2011
  • 18:54

Eindelijk positief nieuws uit Den Haag

Bewerkt (24 mei 2011 18:54)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Renate1970

Renate1970

• Lid sinds 15 februari 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 19:19

Gelukkig dat Minister Verhagen zelf ontzettend gadget verslaafd is dat scheelt in elk geval bij deze beslissing

Bewerkt (24 mei 2011 19:19)

Samsung Galaxy S7 Edge

Sample88

Sample88

• Lid sinds 30 maart 2011
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 19:24

Mooi! Ik ben in december van t-mobile naar hi overgestapt vanwege de lagere kosten. Gelukkig zou het niet met terugwerkende kracht zijn, maar toch word je ff zenuwachtig. Goed nieuws dit in ieder geval!

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (24 mei 2011 19:24)
rephaia

rephaia

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 771
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 19:25

Da's mooi nieuws, nu alleen hopen dat de tarieven niet superhoog worden.

"(
Prijs

Deze plannen lijken nu van de baan na het besluit van Verhagen. Het is voor providers uiteraard wel mogelijk om de prijs van mobiel internet in het algemeen te verhogen.)''

Bewerkt (24 mei 2011 19:25)
Renate1970

Renate1970

• Lid sinds 15 februari 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 19:31

rephaia;166819
Da's mooi nieuws, nu alleen hopen dat de tarieven niet superhoog worden.

"(
Prijs

Deze plannen lijken nu van de baan na het besluit van Verhagen. Het is voor providers uiteraard wel mogelijk om de prijs van mobiel internet in het algemeen te verhogen.)''

Als je maar wat weet en ik denk dat ze gewoon op die toer de kosten eruit gaan krijgen, niks meer onbeperkt internet maar tot op zekere hoogte en daarna per mb afrekenen.

Bewerkt (24 mei 2011 19:31)

Samsung Galaxy S7 Edge

Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 24 mei 2011
  • 20:40

Renate1970;166823
Als je maar wat weet en ik denk dat ze gewoon op die toer de kosten eruit gaan krijgen, niks meer onbeperkt internet maar tot op zekere hoogte en daarna per mb afrekenen.

Dat heb ik nu al en ben allang bezig met ‘bewust’ internetten op mijn smartphone.
Op mijn iPad heb daar een speciale app voor, op mijn SGS moet ik gewoon bepaalde
dingen doen om het voor mijzelf in de gaten te houden en ik moet zeggen dat het
even wennen is maar zeker niet vervelend. Het is gewoon zo dat de consument nu
téveel internet via haar smartphone en de leverancier de vraag niet aan kan, dus
moeten er maatregelen genomen worden zoals ‘vrije wifi’ of wifi voor ‘klanten’
onderweg / op straat / openbare plekken, maar zolang dat er nog niet is om het
netwerk te belasten van data, tja……

Bewerkt (24 mei 2011 20:40)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 01:08

Den Haag - De Telecomwet wordt gewijzigd om vrije toegang tot het internet te garanderen. Dat maakte minister van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie Verhagen dinsdag bekend in de Tweede Kamer.

Skype en WhatsApp
Sommige providers van mobiel internet hadden een heffing aangekondigd voor bepaalde diensten. Dit vanwege de benodigde investeringen in het netwerk en het afnemende bel- en sms-verkeer.

Minister Verhagen is niet tegen betaling voor de hoeveelheid of de snelheid van het dataverkeer. Het kabinet vindt een heffing op bepaalde diensten zoals Skype of WhatsApp echter te ver gaan.

Netneutraliteit
Minister Verhagen komt binnen enkele weken met een voorstel om dit op te nemen in de Telecomwet. Daarmee wordt de zogeheten netneutraliteit wettelijk vastgelegd.

De consument kan er dan van op aan dat specifieke internetdiensten op de mobiel niet extra door de providers worden belast of geblokkeerd. De Tweede Kamer had daarop met de motie Braakhuizen al eerder aangedrongen.

Europese Unie
Verhagen zal ook binnen de Europese Unie overleg voeren over vrije toegang tot internet. Nederland is met de voorgenomen wetswijziging één van de eerste landen in de wereld die de vrije toegang tot internet wettelijk garandeert.

Bron:Garantie vrij internet in telecomwet

hieronder een vette film, die je zeker moet zien. De 1e deel its gewoon da bomb:p

Bewerkt (25 mei 2011 01:08)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren