Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 07:09

Sorry, maar een apk uitpluizen zit ik ook niet op te wachten, het spijt me. Moedig ze op xda nog wat aan.
Zelf gebruik ik af en toe Tango voor videocall, werkt redelijk.

Offtopic in een offtopic is toch geen probleem. In het dagelijks leven maak je in een gesprek toch ook vaak zij-sprongetjes. Als het ergens kan is het hier wel. Lol.

Bewerkt (17 mei 2011 07:09)
bartfukkink

bartfukkink

• Lid sinds 11 februari 2011
  • Berichten 358
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 08:59

Om dan toch zijdelings bij het onderwerp te blijven, wat vinden jullie dan van dit bericht: 'Nokia wil telefoonafdeling aan Microsoft verkopen' | Pro | Tweakers.net Nieuws

Het is allemaal speculatie, maar wat als… Dan krijgen we er misschien concurrentie bij, of denken jullie dat het niet in zo`n vaart zal lopen?

Bewerkt (17 mei 2011 08:59)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 17:09

Microsoft had tot nu toe de boot volledig gemist op de mobiele telefoon en tablet markt.
Maar ineens hebben ze skype en waarschijnlijk ook eigen telefoon hardware. Daarmee maken ze een gigantische inhaalslag, al is de achterstand behoorlijk.
De aangeboren aversie die veel mensen hebben tegen microsoft, zal ze er misschien van weerhouden om een microsoft telefoon te kopen.

Zo ging het ook in de beginjaren van internet, microsoft was geen speler, je was aangewezen op netscape. Dat hebben ze later toch redelijk weer recht getrokken op browser gebied.

Op gaming gebied en spelconsoles zijn ze echter nooit leading geworden met de Xbox, daar waren ze ook rijkelijk laat mee.

Het lijkt wel microsoft policy, eerst afwachten of iets groot wordt, en dan pas instappen met hun enorme marketing machine.

Bewerkt (17 mei 2011 17:09)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 17 mei 2011
  • 17:15

Oow, is dat een tactiek. Ik dacht dat ze gewoon altijd een nieuwe rage misten, maar blijkbaar hoort dat dus bij hun idee

Bewerkt (17 mei 2011 17:15)
fransb

fransb

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2011
  • 11:31

bartfukkink;161996
Om dan toch zijdelings bij het onderwerp te blijven, wat vinden jullie dan van dit bericht: 'Nokia wil telefoonafdeling aan Microsoft verkopen' | Pro | Tweakers.net Nieuws
Microsoft heeft dat al een keer eerder gedaan: een gehypte zeer populaire Social Networking telefoon fabrikant opkopen en onder eigen naam de “Kin” uitbrengen. Nog nooit van gehoord? Dat kan kloppen: volgens sommige berichten heeft M$ het gepresteerd om in totaal slechts enkele honderden van deze telefoons aan de man te brengen. De hype was tijdens de acquisitie al een beetje over, maar zeker toen de hardware uiteindelijk op de markt kwam.

Ik weet niet of M$ deze stap nog eens aandurft, zeker niet met de negatieve groei van Nokia en WP7 op dit moment.

Bewerkt (20 mei 2011 11:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren