Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

yoeri

yoeri

• Lid sinds 26 november 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 05:14

geen enkel toestel van htc heeft veel intern geheugen.
da's een flauw excuus om de sensation af te keuren.

ik zou zonder meer voor de sensation gaan , niet alleen voor de unibody die ik zeer knap vind maar ook omdat de ervaringen met de samsung helpdesk die tot heden toch al 3 kameraden en een paar collega's hebben niet echt positief te noemen zijn.

dat telt voor mij ook wel mee

maar uiteindelijk komt het voor de TS neer denk ik op “welk toestel voelt bij hem het beste” en " wat draagt qua merk zijn voorkeur weg

Bewerkt (4 mei 2011 05:14)
Dotten

Dotten

• Lid sinds 17 oktober 2010
  • Berichten 492
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 09:59

hahaha je hebt gelijk, ik moest ook lachen :-)
Half mei dat schiet op dan, ben benieuwd wat er echt verbeterd is, ben eigenlijk wel tevreden met de 1 :-)

Het ratje;151064
Half mei verkrijgbaar/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />.

Overigens kwam/komt deze enquete echt ‘vreemd’ over. Klinkt echt ‘buitenlands’
met dat ‘jij kiezen’,/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />.

Bewerkt (4 mei 2011 09:59)
randyamsterdam

randyamsterdam

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 10:08

Ik zit erg te twijfelen tussen de Sensation en de S2… Ik heb altijd HTC toestellen gehad en ben er best tevreden over. De S2 beschikt over iets betere hardware vandaar mijn twijfel, om toch de overstap te maken. Ik ben alleen bang voor de levensduur van S2 aangezien deze van plastic is… Lijkt mij dat als je hem 1 keer laat vallen er meteen grote schade is, terwijl mijn Desire wel tegen een stootje kan. Wat vinden jullie….??

Aangesloten bij dit topic

Bewerkt (4 mei 2011 10:08)
Dotten

Dotten

• Lid sinds 17 oktober 2010
  • Berichten 492
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 10:18

Ik denk als je goed hoesje koopt je hem onbeperkt kan laten vallen, hier stuitert mijn sgs nog wel eens door de kamer hoor:-)

Ik vind het een toptoestel zou het daarvoor niet laten in ieder geval.
Succes

Bewerkt (4 mei 2011 10:18)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 14:02

randyamsterdam;151234
Ik zit erg te twijfelen tussen de Sensation en de S2… Ik heb altijd HTC toestellen gehad en ben er best tevreden over. De S2 beschikt over iets betere hardware vandaar mijn twijfel, om toch de overstap te maken. Ik ben alleen bang voor de levensduur van S2 aangezien deze van plastic is… Lijkt mij dat als je hem 1 keer laat vallen er meteen grote schade is, terwijl mijn Desire wel tegen een stootje kan. Wat vinden jullie….??

Aangesloten bij dit topic

Ik heb sgs al 4x laten vallen op cement vriend, nog geen schade of kras te zien.
Juist omdat het plastic is, krijg je niet te snel schade.

Bewerkt (4 mei 2011 14:02)
eew

eew

• Lid sinds 31 oktober 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 17:34

Ik zit nu weer met dit probleem. Mijn contract verloopt op 20 juli, maar ik wil voor begin juli iets nieuws hebben. Ik dacht dat ik er uit was, het zou de SGSII worden. Een lijstje

SGS2
- plastic
+ licht
+ dun
- TouchWizz
+ schermtype
- geen notificatie led
- resolutie

Sensation
+ goede bouwkaliteit
- zwaar
+ resolutie
- aspect ratio van scherm
- Minder RAM
- Nog geen benchmark gezien die vertrouwen geeft in hardware, al is de GPU in theorie beter dan die van de SGS2.

Wat mij nu opvalt is hoe snel die SGS2 is, browser performance van de Sensation heb ik nog niet gezien.

Ik leun nog steeds richting de samsung, maar ik begin steeds minder zeker van mijn zaak te worden. Eigenlijk wil ik een mogelijkheid om ze echt uit te proberen, op basis van ruwe specificaties en filmpjes een beslissing nemen over zoiets blijft lastig.

Bewerkt (10 mei 2011 17:34)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2011
  • 02:19

HaTe;151072
Ik lees dat die Sensation maar 1GB intern geheugen heeft. Lang niet genoeg als je veel apps wilt installeren en ik zie hier vaak mensen met een HTC Desire zeuren dat een app van 2MB te groot is! Dat zou ik echt nooit willen!

Galaxy S2 dus, ook omdat Samsung best veel opensource heeft (kernel) en de bootloaders niet gelocked zijn.

Tjah. Er word over gezeurd maar apps2sd is een simpele oplossing en klaar is kees. Zoiets hoeft dus geen keuze tegen te houden. Het zou uiteraard wel beter zijn dat het gewoon intern was en dat je het niet hoefde uit te breiden. Maar aan de andere kant. Het is zo goedkoper. De consument kan uitbreiden als hij of zij dat nodig vind. En velen vinden dat niet eens nodig met het 8GB kaartje wat er bij geleverd word.

Bewerkt (11 mei 2011 02:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren