Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

yakie996

yakie996

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 570
  • Reputatie 0
  • 14 april 2011
  • 22:34

samsung galaxy s II
4,3 “AMOLED SUPER Plus
De 4,3 ”AMOLED SUPER Plus scherm gaat een stap verder dan de reeds
opmerkelijke SUPER AMOLED een verbeterde leesbaarheid te bieden,
een slanker design en een betere batterij verbruik
voor de beste kijkervaring waarde van de smartphone.
Dual Core Processor Applicatie
Constateren bij bliksem snelheid de ongeëvenaarde prestaties van
de Dual Core Processor zorgt voor een ongeëvenaard Applicatie functionaliteit
en dichtheid voor sneller browsen, sneller multi-tasking, een gladdere UI, vlottere
streaming en zeer efficiënte gaming. Met encoding / decoding vermogen dat
ondersteunt video af te spelen en opnemen, maakt het no.1 onder de dual cores.
8.49mm Slim Design
Rekening slank naar de volgende dimensie. De Samsung Galaxy S II rijdt de leidende
rand met een ultra-slanke 8.49mm form factor, een luxe design en
een gemakkelijke greep. De ultra-slanke smartphonealso biedt 3D TouchWiz UX
draagt ​​bij aan de evolutionaire ervaring met een futuristische gebruikersinterface.
http://www.samsung.com/global/microsite/galaxys2/html/specification.html

htc sensation
De HTC Sensation is werkelijk top-of-the-range. Op technisch vlak, legt hij voor 599 euro een foutloos parcours af.

Hij beschikt over een 1,2GHz dualcore Qualcomm Snapdragon processor. Het toestel heeft afgeronde hoeken en een aluminium behuizing. Hij is voorzien van een 4,3 inch aanraakscherm en een 8-megapixel camera die video’s in 1080p met 30 frames per seconde kan opnemen.

HTC heeft tevens een nieuwe tool geïntegreerd, namelijk de Video Trimmer, waarmee je video’s snel kan bewerken en monteren. Zoals veel andere smartphones in dit genre, kan je voortaan met behulp van een HDMI-adapter video’s draadloos op je flatscreen televisie afspelen.

De nieuwste HTC Sense (de grafische interface die HTC aan Android toegevoegd heeft) beschikt over een gepersonaliseerd vergrendelscherm. Je kan er in realtime updates op zien van je sociale netwerken, maar ook je foto’s, het weeroverzicht en beurskoersen.

De HTC Sensation zal op 1 juni in België beschikbaar zijn en zal 599 euro kosten.
http://www.htc.com/nl/product/sensation/specification.html

Bewerkt (14 april 2011 22:34)
TomTom1990

TomTom1990

• Lid sinds 14 januari 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 14 april 2011
  • 22:59

Afhankelijk van welke bootloader op dat moment gekraakt is…

in het geval dat beide gekraakt worden/beide niet gekraakt worden: HTC Sensation.

Toch kun je er pas echt iets van zeggen als je beide in je hand hebt gehad; toch een beetje de “feeling” van de foon voelen.

Bewerkt (14 april 2011 22:59)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 14 april 2011
  • 23:07

Toen ik hoorde van het uitkomen van de sgsII had ik daar een heel goed gevoel bij.
Nou zegt dat iemand anders natuurlijk niets…dat gevoel van mij…maar voor mijzelf is het des te belangrijker

Nu lees ik zojuist op de AW-home dat de sgsII de optimus 2x ruimschoots verslaat op de benchmarkscore van Quadrant,
en dat terwijl het toestel nog geeneens publiekelijk verkrijgbaar is.

Ik ben er van overtuigt dat de grote groep developers, welke zich nu op XDA bezighouden met de sgs, straks ook de sgsII wel even onder handen zullen nemen.
…en we weten allemaal wat dat heeft betekend voor de sgs…..:p

Ik zei ‘toen’ dat er een sgsII komt zodra deze is uit…en daar blijf ik nog steeds bij

Bewerkt (14 april 2011 23:07)

Samsung Galaxy S8+

Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 15 april 2011
  • 00:10

ik ga ook voor de sgs 2, als die verkrijgbaar is denk dat ik hem ga halen.

Bewerkt (15 april 2011 00:10)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 15 april 2011
  • 12:27

Sensation vind ik er persoonlijk mooier uitzien dan de SGS2, maar de SGS2 is weer root-friendly

Ik wacht eigenlijk op een Nexus aankondiging

Bewerkt (15 april 2011 12:27)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 15 april 2011
  • 14:27

HTC heeft toch een classier uiterlijk ipv die plastic Samsung. Dus daar gaat mijn voorkeur naar uit. Ik zou ze wel eerst in het echt moeten zien en voelen.
Daarbij heb ik alleen maar goede ervaringen met HTC en geen ervaring met Samsung. Ik ga er vanuit dat beide telefoons echt wel helemaal top zijn.
Maar goed, ik moet nog een jaar met mijn Desire en dat is ook geen straf.

Groeten…

Bewerkt (15 april 2011 14:27)
satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 15 april 2011
  • 19:42

Ik zou ook gaan zoals ik er nu tegen aan kijk voor de sg 2 maar zit nog tot september 2012 vast aan mijn huidig abbonement. Een toestel los kopen vind ik aan de dure kant dus zal wel wachten tot volgend jaar.

Bewerkt (15 april 2011 19:42)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

Julian

Julian

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 706
  • Reputatie 0
  • 15 april 2011
  • 19:56

satshow;138217
Ik zou ook gaan zoals ik er nu tegen aan kijk voor de sg 2 maar zit nog tot september 2012 vast aan mijn huidig abbonement. Een toestel los kopen vind ik aan de dure kant dus zal wel wachten tot volgend jaar.

Pff ik dacht dat ik de enige nerd was die nog een jaartje moest wachten…/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Maar ook ik zou voor de sgs 2 gaan. En heel misschien een keer een los toestel…/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (15 april 2011 19:56)
satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 15 april 2011
  • 20:00

Ben nog uitermate tevreden met mijn sg 1 op het moment. Neem aan dat ik daar nog wel tot eind volgend jaar mee vooruit kan.

Bewerkt (15 april 2011 20:00)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 15 april 2011
  • 23:02

Op dit moment zou ik ongetwijfeld voor de HTC Sensation gaan. Maar dat dan wel in combinatie met de aankomende nieuwe versie van Android. Zodat menusnelheid niet meer afhankelijk is van alleen CPU maar voornamelijk GPU. Al die extra ghz worden toch verspild op dit moment. Dus maakt het verder niets uit of je dual core 1,2 hebt of 1,0..

Mja ik zou voornamelijk kiezen voor de Sensation omdat ik op dit moment heel heel erg tevreden ben met de bouwkwaliteit van mijn Desire. Wat een chic staaltje vakmanschap. Bovendien heeft htc met maar een klein marktaandeel zoiets moois neer weten te zetten. En nu hun marktaandeel de afgelopen 2 jaar verschrikkelijk hard is gestegen heb ik alleen maar meer vertrouwen gekregen in de kwaliteit van htc. Mijn Desire abonnement loopt af over iets meer dan een half jaar. Ik hoop stiekem dat htc dan alweer wat nieuws na de sensation op de markt heeft kunnen gooien. Zo niet dan word het de Sensation.

Ik denk altijd. Wat als samsung zijn toestellen nou van aluminium zou maken. Dikke kassa zou dat zijn. Dan zouden veel mensen waaronder in samsung toch in overweging nemen. Nu totaal niet.

Bewerkt (15 april 2011 23:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren