Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Michel1982

Michel1982

• Lid sinds 15 februari 2020
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2020
  • 18:10

Beste leden,

Sinds een aantal weken heb ik last van krakend geluid bij het afspelen van voicemessages op whatsapp. Ik dacht eerst dat het aan de andere persoon lag, maar alle voicemssages van alle contacten kraken. Ook als ik geluidsfragmenten afspeel via de browser ( bijvoorbeeld de regionale website ), kraakt het geluid enorm. Met als gevolg dat alles onverstaanbaar word.

Maar muziek zoals mp3, of youtube via de browser, klinken glashelder, ook de standaard radio app klinkt helder, geen enkel kraakje.

En daar houd het helaas bij mij op. Ik heb wel gekeken of het ram-geheugen te vol was geraakt, Was niet het geval. Ook wat apps verwijderd ( niet dat ik er veel op heb staan, want had nog ruimte zat ), ook geen resultaat.

Wie weet wat er eventueel aan de hand kan zijn?  De telefoon waar het om gaat is een Nokia 6.1 plus, met android versie 10.

swillegers

swillegers

• Lid sinds 25 maart 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2020
  • 10:00

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Nokia 7 plus. Met muziek geen probleem, maar een krakend geluid bij spraakmemo's en geluid via de browser. Ik volg de berichten hier dus graag

anton.lunenburg

anton.lunenburg

• Lid sinds 30 maart 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2020
  • 15:05

Beste Michel,
Bij mij exact hetzelfde toestel en dacht ook sinds android10, maar de oplossing bij mij lag in het simpel herstarten van mn smartphone. Deze gooit dan meteen het cachegeheugen leeg (is elke week/maand sowieso niet verkeerd). Daarna waren de Whattsapp spraakberichten weer kraakhelder als vanouds!

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 2 april 2020
  • 22:19

Dat is sowieso na elke nacht aan te raden 🙃

GerKuijn

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren