Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2019
  • 18:38

Als ik met mijn Nokia 8 Steel een telefoonoproep krijg dan kan ik via een schermpje, dat mij opdat ogenblik aangeboden wordt, het luidsprekertje opzetten of uit laten staan.Als per ongeluk dat schermpje zwart wordt, maar het telefoongesprek ondertussen blijft lopen, vraag ik me af hoe ik dat schermpje terug in beeld krijg om al dan niet het luidsprekertje op of af te zetten. Weet iemand hoe ik dat schermpje terug in beeld krijg?

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2019
  • 22:38

Het schermpje wordt waarschijnlijk zwart als je hem bij je oor houdt. Dus de telefoon gewoon voor je houden als je iets aan wilt passen is al een optie.

Blijft het scherm echter zwart kun je gewoon de homeknop induwen. Ik denk dat je de luidspreker dan al ziet. Zoniet ontgrendelen en op de melding van bellen in het meldingenscherm tikken.

GerKuijn

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2019
  • 23:10

Ga ik zeker proberen. Waar staat de "homeknop"? en …
"ontgrendelen en op melding bellen tikken" ? Hoe ontgrendel ik en… als ik op melding bellen tik verbreek ik dan niet het gesprek, want dat is als bezig als ik het zwarte schermpje krijg?

GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2019
  • 09:25

Homeknop zit onderin de zwarte navigatiebalk tussen de terug-knop en de recente-appsknop.

Ontgrendelen betekent het wachtwoord invoeren als je je scherm aan doet. Bijvoorbeeld een pincode, of een patroon, of gezichtsherkenning, irisherkenning of vingerafdruk.

Nee je verbreekt niet het gesprek als je daar op tikt. Tenzij je op het rode hoorntje of "ophangen" tikt. Probeer het maar eens door naar jezelf te bellen met een ander toestel.

GerKuijn

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2019
  • 20:00

Is me gelukt GerKuijn.  Scherm werd plots weer zwart. Via de home knop en het spelen rechts-links kreeg ik terug een beeld (verkleind maar leesbaar) en lukte het me het toetsenbord schermpje  te bedienen (men vroeg me ook een cijfer te drukken). Ik ben heel blij het gevonden te hebben. Hartelijke dank voor uw hulp.

Bewerkt (31 augustus 2019 20:56) | foutje oo(k)
GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2019
  • 20:36

Graag gedaan

GerKuijn

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 3 september 2019
  • 10:31

Normaal gesproken moet het scherm weer aangaan zodra je het van het oor weghoudt.
heb je soms een screenprotector erop zitten die kan namelijk de sensor verhinderen om te activeren.

Je kunt ook als het scherm uit is eenmaal kort op de power knop drukken op die manier gaat het scherm ook aan….let wel op dat je het gesprek afbreken met de power knop niet aan hebt staan.
Gesprek afbreken met power knop staat meestal bij instellingen/toegankelijkheid/aan uit knop beëindigd oproep.

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 3 september 2019
  • 10:41

Bedankt gizmobinky. gizmobinkygizmobinky

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 3 september 2019
  • 10:43

Of check of de proximity sensor nog goed werkt.

Zie link appje om te checken.

https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_borekbandell.Proximity_sensor_test

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 3 september 2019
  • 12:56

Ik heb het app geïnstalleerd. Bij uitvoeren test krijg ik eerst een rood scherm met onderaan tekst "Poximity sensor doesn't sense anything*" Als ik op het rechterboven "i" duw wordt scherm groen en  lees ik onderdaan "Poximity sensor senses something". Is alles dan OK?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren