Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Huawei Mate 20 Pro

• Pocophone F1

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2018
  • 18:54

IK heb mijn Nokia 8 ongeveer een 3-tal weken en ben er tevreden mee. Er is echter 1 probleempje. Ik gebruik alleen een Pay & Go kaart, omdat ik heel weinig telefoneer. Om dataverlies te voorkomen staat dan ook alle dataverkeer op mijn Nokia 8 uit! Toch  verlies ik ongeveer 2 maal per maand 42 eurocent. Ik heb het probleem bij Proximus reeds aangekaart en zij beweren dat zulk verlies niet mogelijk is, als al mijn dataverkeer uitstaat. En toch is het zo! Ze stellen voor dat ze zelf het dataverkeer kunnen blokkeren. Maar dat wil ik niet. Want als ik dan ooit eens nood heb om 4G te gaan gebruiken, kan ik dat niet waar maken. Ik heb al gevraagd om ze niet kunnen nagaan welke app telkens met mijn 42 ct gaat lopen maar dat schijnt een heel moeilijke vraag te zijn. Weten misschien sommige forumleden van AndroidWorld een verklaring of oplossing?

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 2 september 2018
  • 15:05

Ik heb op mijn Nokia 5 bij Instellingen / Apps & Meldingen / Geavanceerd / helemaal naar beneden scrollen:
5 apps kunnen onbeperkt data gebruiken

Ik weet niet wat daar bij jou staat en of het iets betekent. Maar je zou een kijkje kunnen nemen.

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 5 september 2018
  • 22:12

Bedankt voor uw hulp Lorelei_7. Ben daar gaan kijken en heb veel uitgeschakeld. Ik had ook 5 apps die onbeperkt data verbruiken. Nu nog maar 1. Ik kan niet vinden welk. Maar nu ben ik eens benieuwd. Ik hoop dat het toestel nog naar behoren zal functioneren.

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2018
  • 15:47

Ik ben ruim een maand verder en het uitschakelen van diverse instellingen heeft blijkbaar goed geholpen. Ik heb geen kredietverlies meer gehad tot op heden en het toestel functioneert zo als het moet.

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2018
  • 17:25

Goed zeg!

JEG

JEG

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2018
  • 18:33

Dus, nogmaals, hartelijk bedankt Lorelei_7.

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2018
  • 19:07

Graag gedaan

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren