Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

bryan.comes

bryan.comes

• Lid sinds 18 juni 2018
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2018
  • 07:06

Als ik mijn standaard camera app start, vervolgens na een paar seconden wordt het scherm zwart en krijg ik een foutmelding.
De camera werkt prima in andere apps zelf zoals WhatsApp en Signal.
Ook als ik de standaard camera app start en daarna snel overschakel naar tweezijdig of P-I-P dan doet de camera het ook goed, de camera doet het dus niet op enkelzijdig en videomodus.

Iemand anders hier last van?
Zal denk ik moeten wachten op update?

Bijlage:

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2018
  • 13:10

Als je het in het engels kunt uitleggen, zou ik het zeker aan de nokia medewerker vragen in de support app die standaard op je telefoon staat. Misschien is het inderdaad een bekend probleem, waar een update voor komt. Ze zijn 24 uur per dag beschikbaar.

bryan.comes

bryan.comes

• Lid sinds 18 juni 2018
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2018
  • 23:14

Dank je @Lorelei_7, zal ik proberen. Ik zag de support app al voorbij komen en zat al te twijfelen om die chat te starten. Ik wacht er nog even mee, maar ik ga die zeker uit proberen. Me Engels is goed dus dat moet goed komen, laat wel weten als ik contact heb gehad en dan geef ik een update.

Vraag me dan af of andere Nokia 7 plus gebruikers hier geen last van hebben? Ben ik wel benieuwd naar, want als het alleen op een enkel toestel voorkomt of dat iedereen er last van heeft, dat wil ik ook wel weten.

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2018
  • 17:36

Dat was geen moeite hoor. Ik heb zelf een paar keer gebruik gemaakt van de nokia support via een chat met een medewerker, als mijn toestel iets geks deed. Ik vind het een erg fijne manier van ondersteuning.

JKforyou

JKforyou

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2018
  • 21:02

Ik heb wel problemen met de camera op het gebied van (vooral) selfie foto's maken. Op het moment dat ik een foto maak hoor je de sluiter overgaan maar wordt er geen foto gemaakt of opgeslagen. De camera lijkt dan vast te zitten en moet ik eerst afsluiten en opnieuw starten om hem opnieuw te kunnen gebruiken. Bij het maken van selfies slaat hij vrijwel altijd op tilt.

Bewerkt (11 juli 2018 21:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren