Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

bryan.comes

bryan.comes

  • Lid sinds 18 juni 2018
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #1
  • 30 juni 2018
  • 07:06

Als ik mijn standaard camera app start, vervolgens na een paar seconden wordt het scherm zwart en krijg ik een foutmelding.
De camera werkt prima in andere apps zelf zoals WhatsApp en Signal.
Ook als ik de standaard camera app start en daarna snel overschakel naar tweezijdig of P-I-P dan doet de camera het ook goed, de camera doet het dus niet op enkelzijdig en videomodus.

Iemand anders hier last van?
Zal denk ik moeten wachten op update?

Bijlage:

Lorelei_7

Lorelei_7

  • Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • #2
  • 30 juni 2018
  • 13:10

Als je het in het engels kunt uitleggen, zou ik het zeker aan de nokia medewerker vragen in de support app die standaard op je telefoon staat. Misschien is het inderdaad een bekend probleem, waar een update voor komt. Ze zijn 24 uur per dag beschikbaar.

bryan.comes

bryan.comes

  • Lid sinds 18 juni 2018
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #3
  • 1 juli 2018
  • 23:14

Dank je @Lorelei_7, zal ik proberen. Ik zag de support app al voorbij komen en zat al te twijfelen om die chat te starten. Ik wacht er nog even mee, maar ik ga die zeker uit proberen. Me Engels is goed dus dat moet goed komen, laat wel weten als ik contact heb gehad en dan geef ik een update.

Vraag me dan af of andere Nokia 7 plus gebruikers hier geen last van hebben? Ben ik wel benieuwd naar, want als het alleen op een enkel toestel voorkomt of dat iedereen er last van heeft, dat wil ik ook wel weten.

Lorelei_7

Lorelei_7

  • Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • #4
  • 2 juli 2018
  • 17:36

Dat was geen moeite hoor. Ik heb zelf een paar keer gebruik gemaakt van de nokia support via een chat met een medewerker, als mijn toestel iets geks deed. Ik vind het een erg fijne manier van ondersteuning.

JKforyou

JKforyou

  • Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #5
  • 11 juli 2018
  • 21:02

Ik heb wel problemen met de camera op het gebied van (vooral) selfie foto's maken. Op het moment dat ik een foto maak hoor je de sluiter overgaan maar wordt er geen foto gemaakt of opgeslagen. De camera lijkt dan vast te zitten en moet ik eerst afsluiten en opnieuw starten om hem opnieuw te kunnen gebruiken. Bij het maken van selfies slaat hij vrijwel altijd op tilt.

Bewerkt (11 juli 2018 21:03)
michaelvandenberg1970

michaelvandenberg1970

  • Lid sinds 03 januari 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #6
  • 3 januari 2019
  • 14:23

Ik heb precies hetzelfde probleem. Erg irritant. 

Hoop ook op een oplossing.

Groet,

Michael.

bryan.comes

bryan.comes

  • Lid sinds 18 juni 2018
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #7
  • 4 januari 2019
  • 18:31

Ik heb precies hetzelfde probleem. Erg irritant.  Hoop ook op een oplossing.
Ik had het probleem ook (eigenlijk nog steeds, want die standaard blijft die fout geven), maar heb die standaard app verwijderd en heb een andere camera app: "OPEN CAMERA" geinstalleerd en die doet het prima, nu heb ik geen foutmelding meer. 
Dan maar op deze manier, terwijl ik gewoon vind dat die standaard heb het gewoon normaal moet functioneren. Maar ach ja, nu  doet de camera het.

Het viel valt me wel op dat het in enkele keren maar voorkomt, want ik ben nu al meerdere mensen tegen gekomen die dezelfde telefoon hebben als mij en hun standaard camera app doet het wel.

Dit is voor een andere topic wellicht, maar ik ondervind ook problemen met opladen, in die zin, de kabel is wel erg gevoelig, dan laadt ie op, dan weer niet, da weer wel, dan weer niet, moet hem opladen en dan heel voorzichtig neerlegen en niet meer bewegen!!

JKforyou

JKforyou

  • Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #8
  • 4 januari 2019
  • 18:46

Dankjewel voor de reactie Bryan,

Ik ga proberen of dit voor mij ook de oplossing is.

michaelvandenberg1970

michaelvandenberg1970

  • Lid sinds 03 januari 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #9
  • 4 januari 2019
  • 19:10

Hoi Bryan, dank voor je reactie.

Ik heb zelf nog even contact gehad met de Nokia Care afdeling.

Naar het schijnt lijkt het me de oplossing. Ik heb er iig vandaag geen last meer van gehad. Wellicht ook goed om te proberen.

Dit is wat hij me vroeg te doen:

Please did you tried to clean cache and make camera reset?
Dat is vanuit dat hamburger menu links bovenin in de camera app, de optie (onderaan) Instellingen resetten.

Dat hielp bij mij niet, maar heb het toch nogmaals gedaan. 

De volgende opdracht was: (zie foto)

Daarna de soft reset. Volume up en Power knoppen 5 tot 10 seconden vasthouden tot je "Power by Android " ziet en het toestel gaat trillen. 

Hoor graag van jullie of het gewerkt heeft. Hoop het wel, want het is een zeer fijne en goede camera app. 

Succes.

Bijlage:

Groet,

Michael.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren