Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

John130410

John130410

• Lid sinds 29 april 2018
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 29 april 2018
  • 17:00

Hoi. nee deze optie staat er niet bij helaas. Misschien indd met een update nog. thanks

Cor-S

Cor-S

• Lid sinds 31 mei 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2018
  • 15:53

Hoi, sinds een aantal dagen heb ook ik de 7plus in huis en ben er meer dan tevreden mee.
Ik loop alleen tegen het probleem aan dat wanneer ik niet storen gebruik ik voor geen enkel nummer bereikbaar ben zoals de bedoeling is. Echter ook de uitzonderingen/ favorieten komen niet binnen.

JKforyou

JKforyou

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2018
  • 00:58

Helaas os de Nokia 7 plus niet wat ik gehhopt had dat hij zou zijn. De touchscreen laat het regelmatig afweten of reageert helemaal niet meer. Een harde reset is dan nog de enige optie die er is. Ook de camera laat mij in de steek. En dan bedoel ik met name de selfie camera. In zeker 50% van de gevallen neemt hij geen foto terwijl je wel de sluiter hoort overgaan. Verder is de Nokia een prachtig toestel om te zien met ern fantastische accu(dúur), een heerlijk helder geluid, een scherm die (in tegenstelling tot somige reviews) een prima scherm heeft, die ook bij zonlicht prima is af te lezen, en een waanzinnige felle ledlamp/flitser in huis heeft. Nu maar hopen dat dat er snel een update komt waardoor de problemen worden opgelost, want deze zijn erg genoeg om het toestel anders te vervangen.

John130410

John130410

• Lid sinds 29 april 2018
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2018
  • 18:43

Hoi. Ik heb absoluut geen probleem met het scherm van de nokia 7+. als die indd vaak helemaal niet reageert dan zou dat denk ik echt een defect zijn, en zou ik hier zeker melding van maken bij de leverancier. Ook het probleem wat jij noemt van de camera is bij mij nog nooit voorgekomen. het lijken mij ook geen softwarematige problemen.
Ik ben, op soms wat problemen na na een update, die even later weer opgelost worden, zeer tevreden over de telefoon.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren