Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Samsung Galaxy S9+

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

marcvh

marcvh

• Lid sinds 02 juli 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2018
  • 17:25

Mijn allereerste mobiele telefoon was een Nokia, een echte 3310 met het typische Nokia geluidje en 4 spelletjes.

Nu 18 jaar later heb ik weer een Nokia en wel de Nokia 6 uit 2017 met Android 8.0 Oreo.

Tijdens het testen merkte ik (ik had hierover allerhande negatieve publicaties gelezen in de reviews) dat er iets "mis" was met het geluid wanneer Dolby aan stond. Je hoort heel duidelijk een ruis of als je het specifieker vraagt aan anderen alsof er zand in de speakers zit. Het vreemde is wel dat wanneer je Dolby uitzet het probleem met de ruis opgelost is, de muziek klinkt wel een stuk zachter en je moet de schuif van het geluid hoger zetten.
Nu zou je verwachten dat Nokia met een oplossing komt alleen laten die niets van zich zelf horen en hebben ook geen Nederlandse helpdesk terwijl ze juist met de Dolby reclame maken.

Dus stel ik hier maar mijn vraag of een van jullie een idee heeft hoe je de problemen met het geluid in combinatie met Dolby kunt oplossen?

Verder kan ik zeggen over de nieuwe Nokia mobiele telefoons met Android dat ze goed hebben nagedacht wat de consument eigenlijk graag wil op mobiel gebied.

Leef vandaag, kijk nooit naar gisteren en morgen is nog te verweg.

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 april 2018
  • 20:00

Hoi Marc,

Ik heb ergens gelezen dat dit soort problemen van de Nokia 6 worden verholpen met de Android 8.1 update. Deze update wordt al uitgerold en zal dus heel binnenkort beschikbaar zijn voor je.

Groet, Lorelei

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren