Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

chevyangel

chevyangel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2010
  • 21:27

Hallo,

Ik wil graag HTC sense op mijn Nexus instaleren. Alleen nu is mijn vraag als ik HTC Sense niks vind, kan ik het dan nog verwijderen zodat ik mijn standaard Nexus menu terug krijg. Of bijv. dat ik kan wisselen tussen de verschillende menu's? Ik wil het sense menu graag proberen maar ik wil wel naar mijn oude menu kunnen als ik dit menu niks vind. Kan iemand mij helpen? Ik heb het al geprobeerd te zoeken op Google, maar kan mijn antwoord niet vinden (kan ook aan mij liggen hoor).

Alvast bedankt.

Groetjes Bianca.

Bewerkt (31 oktober 2010 21:27)
Rsdf430

Rsdf430

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 960
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 00:42

Kan volgens mij niet zo eenvoudig, zou je denk ik moeten rooten en daarna een ROM met sense erin erop zetten.
Misschien dat je wel een soort thema kan vinden wat sense voorstelt maar dan heb je natuurlijk geen echte sense erop

Bewerkt (1 november 2010 00:42)
Peter1951

Peter1951

• Lid sinds 02 augustus 2009
  • Berichten 262
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 00:43

Zo simpel gaat dat allemaal niet. Sense op de Nexus is niet zo n probleem, maar daar blijven wat haken en ogen aan zitten. Je zal in ieder geval een rooted Nexus moeten hebben. Op de fora van XDA en die van Modaco kan je behoorlijk wat info vinden. De links staan hieronder.

Zelf heb ik geen Nexus dus kan je wat dat betreft niet echt helpen.

Desire port van Modaco
XDA algemene toppic Nexus1

Bewerkt (1 november 2010 00:43)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 07:12

Je moet iig zoeken naar een Rom met sense die SPECIAALvoor de nexus one geschreven/geport is.
Zomaar een rom waar sense inzit, die voor een ander toestel bedoeld is, op je nexus zetten gaat je geheid problemen opleveren.

Bewerkt (1 november 2010 07:12)

Samsung Galaxy S8+

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 08:54

Of je ruilt je Nexus voor een Desire ;-)

Bewerkt (1 november 2010 08:54)
JMRaats

JMRaats

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 20:35

Dit is heel makkelijk, maar om bij het makkelijke deel te komen moet je wel geroot zijn (en dat kan soms nogal wat stress opleveren). Waar je ook op moet letten is dat hierbij je garantie is vervallen en dat je provider de kosten van beschadigingen niet meer vergoed (tenzij je kunt aantonen dat de beschadigingen niets te maken hebben met de software)

1) Rooten:
Zelf heeft deze site me erg geholpen met root krijgen.
How To: Root the Nexus One (Updated 01.11.10) | TheUnlockr

Ik zie nu net toen ik deze site wilde zoeken dat er een andere (makkelijkere) manier is gevonden. Ik heb zelf deze niet getest en kan dus niet zeggen of dit werkt.
How To: Root Your Android Phone (SuperOneClick Method) | TheUnlockr

2) Nu je root hebt en je bootloader is geunlocked, kan je verschillende ROMs erop zetten. Dit zijn softwarepakketten gemaakt door ontwikkelaars die dit als hobby hebben en (meestal) er geen geld voor vragen. De ROM die jij bedoeld is bijvoorbeeld van de ontwikkelaar KingKlick. Je kunt op 2 verschillende plaatsen deze ROM dowloaden.

AndroidSPIN Developer Homepage for Kingklick
KingxKlick Forums • View topic - KiNgxKxNexus FroyoDesire2Nexus {9/8/10}

Als je wilt dat ik iets dieper ergens op inga, moet je dat gewoon zeggen!

Bewerkt (3 november 2010 20:35)
droidnex

droidnex

• Lid sinds 19 juli 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 20 november 2010
  • 09:01

Goede morgen allemaal ik heb een vraag ik heb op mijn nexus one een custom rom gezet om sense te draaien op mijn phone maar hier een link om te zien welke het is 22/Oct r24 - MoDaCo Custom ROM Desire Port for Nexus One with Online Kitchen (2.2 / Froyo) - Android @ MoDaCo maar nou is het probleem dat ie bij het opstarten blijft hangen zeg maar bij het android logo dan knippert ie maar gaat niet verder weet mischien iemand wat dat kan zijn.

Bewerkt (20 november 2010 09:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren